måndag 10 maj 2010

Fail snail

Hej. Tänkte att jag skulle försöka göra ett riktigt fult vykort. Så jag gjorde ett riktigt fult vykort.

DET MANLIGA GENIET.

En slags sammanfattning.
Såhär:
Spektakelapan
Struttin her stuff

Hej. Det är jag som är döden.
Jag kastar den första stenen.
Kastar en hel massa stenar på någonting.
INFIDEL!

Det är aldrig för sent att få en jävlig barndom, låt mig hjälpa dig med det.

En blind och en döv och en stum.
Ball of gags.
Gummibear (aphex twin)
Gummi bear kandelaber.

Björnfitta
Björnfitta
Och
Björnfitta

Repetition är bästa repetition.

Attack är bästa försvar.
(kastar den första stenen)

Vad hände sen?
Waldo (asså fågeln som snackar)
Vad hände med honom? Han dog va?

Dra av sig fejset som i American psycho.
Gå runt och ba random skjuta folk med lite ditt och datt, sånt som killar gillar.

Borra sig i huvudet med leksaksborr.
Sanningar om sex.
Asså på riktigt.

Bättre att få uppleva saker än att inte få uppleva något alls.
Kongo.
Slappna av i tarmen och bara let go.

En muminmammahandväska full av mjölk. Kommer in, rabblar som en galen kvinna,
Nu ska jag föreställa en såndär galen kvinna.
Säger något konstaterande.
dänger paketet in i en stor vägg, stannar upp och dricker – får mjölkmustach.
- ja det där var en metafor över livet.
Dervish dans.

Stå på kö till slakt.
Bygg din egen riskvast.
Bilda Kedja.
Top of the foodchain.

Here comes Johny singing oldies goldies, be bop a lula baby what I say.

Uggla på stång: I fablernas värld. I fablernas värld.
Och över mängden hängde det en flicka på en stång.

Du är fin men du är inte min
Ett episkt helvete

Det är så himla mycket mörker nu, vi måste peppa upp det lite.
Det är så mörkt allt.
Jo du.
Lyhörd kan vara bra.
Eller att klara av att hålla käft OCH vara lyhörd.
Man kan inte tvinga folk att älska en, hur snäll man än är. Tänk på det. Det handlar om annat. Man måste känna sig attraherad tillbaka, det är något fysiskt där också.
Jag blir lite yr nu.
Jag cyklar och gråter nu ba flow my tears.

Rulltext som i Star Wars:

Drömmar är till för natten

Sensory deprivation

Midget holiday hell

-det här ät tuffa tider för ömma själar.

Ledord:
Realism
Psykedelia
Ritual

Svinhöga klackar, drogpåverkad.
Skulle göra ett sånt där skådisexperiment, så jag drog i mig ett par Alvedon och lite Nazifanta innan jag gick ut på scenen idag.
Raglar vidare.
Ska göra ett sånt där politiskt trolleritricks med motorsåg.
(barnborr på den nakne)

Det här är inte ett flickrum, jag ville bara säga det, det står en hink med blod där, ni kan få åderlåta eder i den innan ni går hem. Jag vill att ni gör det, att ni lämnar en bit av er själva innan ni går.
Jo det här är helvetet förresten. Året är 2011, alltså i en inte så långt borta framtid så ser det ut såhär.
Det är inte svårt att göra människor deprimerade. Det är rätt svårt att göra er glada. Älska dig själv.

Repetition är bästa...

Komma in med bandspelare och ba:
BRÖÖÖÖL! Det här är noice.
Synthgitarren
Eurotechno
Håll käften! Jag jobbar!

Radioteatern ger:
Wrapped in plastic
I väntan på Gud av Becker med Wollter mfl.
Försök att bara visa.
Inte peka.

Intro med rulltext.
Kommer in som en björn intrasslad i rosa sadotejp.
Till clair de lune.

De kallar oss monster.
De ba: you monsters!

Rädslans koreografi osv

Enough from the clown!

Whatever I did, I did it for love.

Ej blott en dröm det är, men en stor och vacker verklighet.

Det är 24 timmar på en dag.

Bandage
Bondage
Asså behandlar man folk som odjur länge nog så bli dem det.
Beast
Freak
Werewolf

Hon är het som en sol.
Hon ger dig cancer i fejset.
Du går runt som en skalad tomat.
Snubblar i salladen.
Du är grön, du är för ung.
Du är för arrogant för mig, det är tråkigt.

Hög scen:
Någon försöker klättra upp i kort neonkjol.
Prodigymusik.

Stinakajaso
Aka
Voodoodockans förbannelse

Det var gratis
Paris
Allt luktade skit
Alla var fake
People wore phony hats
Och glädjen gick inte att ta miste på
GIVE STEVE SOME LOVING!
Från ass till mouth kan ge dålig andedräkt.

Ondskans ansikte
Tripod
BE AGRESSIVE (fnm)

Put your clothes back on
Youre discusting
I hate you

I´ll pimp allyall

Fuck this shiz.

Revolution, fast omvänt
Noitulover

Everything wicked this way comes.
Katla.
Let the bad witch rule.
Wicked musical.
Defying gravity

VARG
Är det farligt för människan?
Nej, de här djuren är delikatesser och vi ska fortsätta äta dem.
Släng dem inte råa i vattnet.
Vad är det vi äter? frågade Vladimir.
Vlad.
Mätta ska de bli.

"Nu tänder jag belåtet arvekandelabrarna som ni är så förtjusta i"

(Till musiken där Mrs Gulch kommer cyklande i Wizard of Oz)

Jesus Christ, Mary and God. On a bicycle.

Musikal.

Känner mig skeptisk till det här med kvinnor.
Vad vill dem?
Varför finns dem osv.

Hans Shäjke.
Hovar
Byxor på knäna
Laserljus

Innan tiden började fanns: 
KUBEN! 
Rubiks kuben. Några ville använda den för gott, others for evil, and the cube was lost to the far regions of space… And just when all hope was lost… But we were already too late.

Son av ett vapen.

Oigenkännlig furrie.
Dancing bear
Insistera
Ihoptejpad björn försöker ta sig loss

Sampler!
Litet snurrande hjul att kasta kniv på.

-jag gick ur facket tidigt.

"Remember Robin, always look both ways."
Amanda Bear
Guldlock.

Laibach
Neofascism

It should have been me syndromet
Alla drömmer kändis

Kan inte sluta tänka på rymden
På avloppet

Där Dracula går finns det ofta en vampyr i hennes spår.

Let it all hand out

Färgen på himlen den andra fullmånenatten var brand sienna – och då menar jag verklien BRÄND!

Bara gör som han säger!

Hey guys!

Young man. Listen to me. This is not helping.

Where you gonna go?
Where you gonna strip tonight?

En bild av min egen otillräcklighet.
Jag snöar ihjäl! Kan man säga så?

Jag har funnit den!
Portalen!
Jag följde hertigen av Albany hit.

Säg hur har du det med kärleken idag?
Brinner ännu lågan?

Ditt silver stilla du strör.
Eller stilla och stilla.
Idag har jag snöat ihjäl. Igen.
Eyes on the price.

Intro med rulltext.
Kommer in som en björn intrasslad i rosa sadotejp.
Ja igen.
Till clair de lune.
Ja igen.
Kroppsstrumpa, koralläppstift, björnfitta och massor av tejp.

Bandagerad med krycka, hasar sig in:
-I have let myself go completely.
Med mycket grace.
Mumie
Minoffer
Uppvaknad någonting
Houdini.
-Är det säkert att du älskar mig?

Jag hejar på team Jacob!
/ Förloraren

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.