fredag 30 oktober 2009

Keyword analysis

aka
Sabrina the teenage shemale.

Världen är en rolig plats.
Bryr mig inte så mycket om mänskligheten, men kvinnorna och djuren, asså någon måste tänka glada tankar om dem också.
Fortfarande inte särskilt frisk eller bland folk så jag blobbar på.
Kollade vilka sökord folk har googlat för att sedan hänvisas till min blogg.
(med lite parodi på den där tjejen bloggen + lite Kristina Lugn style)

Nu är det fredagsmys.

Målade en tavla idag, sedan råkade jag trampa på den, säger ganska mycket...
Gick till Kreatima och sa att jag med konst ville uttrycka min sinnesstämning, en del av den ser ut såhär:

Kan byta mot lite choklad eller nåt.

Det och:
(Med death growl)
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Papapapapapapapapaapap
Wanker gitarrsolo där jag stirrar på mina egna fötter.
Och:
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Idag bestämde vi oss (jag och Lisa red.anm) för att tatuera in MSSAAÄSS på handryggen. Jag umgås inte med så många så vi är vi.
Oss, asså alla. (alla som i vi)
Översatt:
Man Ska Slå Alla Andra Än Sig Själv.
Så att man kommer ihåg det.
På den andra handryggen:
WAGABOOO!
Så att man kommer ihåg det också.

Jo annars:
Igår såg jag Angels and demons och Night at the museum 2, två filmer jag trodde jag skulle hata.
Men nej, jag älskade! Dan Brown berättar fina sagor samt skiter i romantiken, asså tio gånger hellre onda präster i Vatikanen som brännmärker sig på bröstet än Love Actually vilken dag som helst,
Och den andra: asså museiföremål som får liv - det är ju drömmen. Hajja att hänga med geten på moderna och träskonäbb på naturhistoriska, vackert.

Smygreligiös.
Men hur orkar du?
-Jo för ett par decennier sedan eller i den mer Talibanstyrda delen av världen skulle jag har blivit stenad, hängd, våldtagen till döds och bränd för länge sedan. Asså det är min förbannade uppgift att vara såhär skrikig.
Istället för en rörande dokumentär om ett par snubbar som sjabblat till det kommer nu:
”De kallar oss Fittluder” - berättelsen om dem som äger en procent av världens tillgångar.
Puss.
Hälsn
Jan Björklund.

9 kommentarer:

  1. Stina! Du är en riktigt bra människa! Jag är stolt över att vara din vän. Puss!

    SvaraRadera
  2. Helelelena! Du anar inte hur stolt och jag glad jag är över att vara din vän.
    Största kramen och pussen.

    SvaraRadera
  3. Agneta: Du är den bästa alltså!

    SvaraRadera
  4. what u say iss all tru
    n i can look at your makeup allday

    SvaraRadera
  5. Jag vill säga nåt smart och lustigt men det går ju så klart inte. Du är bra.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.