onsdag 13 maj 2009

Miss Mofet

Inatt drömde jag att drottningen av England gav mig den här klänningen. Vi var i ett barackområde som i Resident evil 4, fast på ett blåsigt berg och samtidigt i en trädkoja? En gammal klasskompis med ett gigantiskt nkotb örhänge skulle överlämna klänningen till mig. Det voro ett byte, jag skulle hålla tyst om saker, något med papper, något med James Bond. Bra deal eftersom klänningen kostar 20 laxar och jag vet ingenting om någonting.
20 laxar i en…
Den är väl lugnt värd det förresten, kostar ju skjortan att åka till de dimhöljda bergen och poka en gorillahane med en vass pinne tills den blir från lätt irriterad i utgångspunkten till skitlack och ta närbild när den vrålar ”dra åt helvete människojävel!”
Sedan åka hem till France? och limma fast fotot på en tygslamsa, tjacka en svart plisserad kjol på myrorna och häfta ihop eländet.
Nej
Himler är oskyldigt blå
Äter frukost på b&b o jobbar hårt på att ignorera en karl som skriker efter uppmärksamhet, det är en extremsportgren.
Dodge
Dodge
Ignore
Left
Right
Left
Delete.

Jo.
Var levande på dagen, så alive att det gör ont, tippa sedan hem och dröm om Danny.
Att du ska börja plugget, att du äger endast ett par braxor. Det regnar hela tiden. Danny sitter mittemot dig på bussen, du begravs i reklam. Sedan har ni sex helt otippat, fast blir avbrutna av andra barn hela tiden och Danny får ont i nacken.

Klyaksa
Milf
För svarta döden
För mum
Jag ber om ursäkt för att mina gympadojjor luktar äckligt
När man fortfarande kan känna smaken av en människa
God bless!
Milf Milf

In Sweden everyone seems to believe it´s spring. They undress and goes out grillin in the night
Kondomer i parken
Axe överallt
Desperata människor babblar oavbrutet i telefon
Bear
Mrr
Björn, nej!
Tyckte inte att matupplevelsen var värd… scrratch.. men du vahetere va skulle jag säga.
Monroe? Nej
Stekta kyllingar flyger rätt in i munnen på folket
De utgör scenografin, hoppar runt på en mortel i tunnel av shite. Det var zarah leander och lyktor av lik. Utanför regnar. Barn
Det är dagens dikt på p1, ding dong vakna du är med på kulturnyheterna. Dagens duett, Dolly och månen sjunger: blajj blajj i yxa och konceptuell barock. Postkolonialism.
Fikasugen? Jag kan definitivt inte på måndag i nästa vecka.
Usch, jag vet för mycket om ditt liv nu.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.