tisdag 31 mars 2009

Presang

Jag vill inte äta gris. Villintevillintevillinte. Det finns ingen kvar.
Jag ville va som du.
Anal som ett svin.
Du kan inte andas, rummet är fullt av graffare. Det blir vår så småningom, du ska bara genom hell först och allt som du glömde som kommer som brev på posten.
Jag ligger på ett hotell rum i Bergen och gnyr, det är contemporary musicians över allt och jag sär skriver. Ryggen har fastnat i en jävligt smärt sam modus. Snart får kvin nor bör ja kö ra bil.
Earth hour.
Banan milkshakes är lycka, kvinnor är exotiska – vi förstår oss inte på dem.

Det är jag som är IT. Du kanske minns mig från filmer som IT. Det blev inte mer än så.
Jag är 15 år och jag vill jätte jätte gärna bli foto modell.
Det luktar barn här.
Mannen kan inte klara sig själv. Ät en halv ko och dojja. Det är vår som in i helvete.
Jag har chattat på nätet under namnet Glenn. We have a message for the kids. Du är naiv.
Hela världen är verkligen underbar. Om man är korkad, torr och glad. Jag är som glas, rund.

Premiär ikväll, därav frånvaron.
I Bergen.
Kom dit.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.