tisdag 20 maj 2008

Årets blodigaste blodbad

Usch jag är inte glad just nu.
Jag har bott vid en landsväg i hela mitt liv
och sett människor
en socialpolitisk önskan om... Jättekul verkligen, jätteskönt
och jag tar DIN skateboard backe ner.
Jag ska göra matlagningsteve:
makaroner och korv makaroner och korv
reseteve:
hornstull - liljeholmen horsetull - liljeholmen
relationsdrama:
jag o mig själv jag o mig själv
tv-spels teve:
jag har sett Link dö så många gånger nu så att det blir man inte gladare av
upprepar det ett par gånger
diskbänksrealism:
jag går ut med hunden
jag går ut med hunden
Jag består till 90% av bajsvatten och resten är experimentell dans "man kanske typ bara stannar mitt i en rörelse"
eller
tack för livet den var god
hälften spydde
resten dog
Freddie badring fixa mitt badrum!
Bruce kill him!
Hans Grüber
Grådask
vargbane
slapptask
mummel murjek
allmänmänskligt?!?
visa pattarna!
rensa avloppet
ja ditt MENtala avlopp
Ta bajjborsten o skrubba runt mig little dutch boy
klassisk hummer i egen tappning
allt man tror att man är kommer man aldrig i närheten av
clownnäsans dag?
Räddar världen - får träd att växa och kön att svälla
spelar instrument - julevangeliet
det är tango, det är horor, sagofigurer och superhälar
Vin, kvinnor och sång



Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.