söndag 27 januari 2008

Sado dagen


Nåt är allvarligt fel. Heath Cliff hej då. Killit bang! Snygg och dum. Tänk sol tänk värme.
Det är lördagskväll och mitt enda sällskap är en kille med fem piskor, rep och ett kyskhetsbälte med tillbehör. Han och bingo Lotta.
Tysk väst förort, Polsk kycklingfabrik. Det är inte så illa sällskap kanske… Tack Internet.

Läste om några killar som hade tänkt ut ett enkelt sätt att få sex på, nämligen genom att dra plastpåse över ful tjejs huvud.
Vackert.
Jag tar Enya och delfiner vilken dag som helst där livet är en schlager med en massa vind i.

Stora sadodagen
Stäng alla barer och skrik ut i natten att du ååångrat dig
Alla som blir kära får skylla sig själva
Romantikern i mig är död bebis död. Nu ska jag bli sado monster istället.
Be bbbbb De ddddd esS sssss eM bdsm bdsm bdsm
Naiv super.
Det här är till alla Gösta på 45 som vill fotografera er med en SADOBOLL i käften, från oss alla till er alla. Jag tror jag börjar bli sado. Köks sado, casual sado. Till min sado vän: sado hej!
Till alla som kallat mig degen: kabelhjo! Till alla som ger pengar: kan jag få dom, tack. Skicka till www.självmordsflickor.com






Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.