söndag 6 januari 2008

Gangsta rap made me do it


Alla är sjuka
Istället för att leta efter killen på nätet:
Skithögt ljud av en hejdundrades fest i bakgrunden ev. i garderoben
tinnituss

Kniv
Balettdräkt helst rosa med jeans
Och allt ska bli skitbra

Alla vill ha en Gandalf vid sin sida, en osentimental vis gubbe med stav som ger goda tips
Jag vill kunna jonglera mig upp på en fullblods arab bakifrån med en arm, samtidigt som jag skejtar ner för trollets rygg och skjuter pilar spetsade med Jesu blopalt i pannan på The shire.
Kvinnor utan svärd kan fortfarande dö på dom?

Frågan för en miljon kroner lyder:
Är ko häst, gris, sten, sax, påse eller råtta?
Det är väl sällan bra bara för att man säger att det är det?
Obehagliga människor pirkar i ditt mest personliga – på Internet
Antingen vill dom att man ska strippa av sig kläderna framåtböjd med en sado boll i käften eller folk behöver systrar utan kontroll eller begränsningar.
Det är som med människor som redan har allt – trygghet och the shit, dom tar en för givet fram tills man försvinner – då får man presenter. Allting ordnar sig inte alltid. Pubertet är kul när man är fyra… år
Jag gillar att hon var aggressiv i branten
Malena mögel
Man vill liksom inte poka för djupt i folk och se hur mycket slask som rinner ut
Internet är äckligt usch

Finns det någon som har Slash barnprogram på video? Jag saknar´t
Ska tatuera in ett blandband i pannan

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.