måndag 17 oktober 2011

Terminator

Kolla in familjen mamma, pappa, bebis, bebis yxmördarren som sniffar runt här varje dag:
Jag vet att de noterat bucklan på min bil som vittnar om illdåd mot en av deras bröder.

Såg en räv också, försökte mata den med sojakorv men den ville inte titta på mig. Och en ekorre... Den sög på en bit sojakorv.
Det finns sniglar stora som falukorvar man kan ha som husdjur, kallas husdjurssniglar.
Tydligen mår kvinnor födda på sjuttiotalet sämst.

Sämst.
Det är hårt att vara tjej.
Inte ens tjejer gilla tjejer.
(pekar med ett knotigt finger)
-YOU shall taste my wrap girl!
Rullar in en massa krims krams och lull lull i bröd.
Man är kär i en kriminell.
Till såndära nananana musik.

Inatt frågade jag Gud om konst.
Jag sa: hej du Gud mina texter och bilder har blivit poserande och lata typ, känns som att jag nöjer mig med inget och bara poserar som fan. Posy art.
Han sa: det går över my child.
Sedan hånglade vi, jag fick skavsår på hakan av hans skägg, och krulligt hår i halsen. Drömde därefter att en kompis skickade bilder på sig själv där han posade med stora färgglada leksaksvapen, i krulligt skägg.
Folk vill ha saga, inte verklighet.
Min hund käkar toarullar.
Damsel in distress Monsieur.
Försöker tänka ut ett helt nytt sätt att göra teater på. Ett roligt sätt, som inte är så jävla jobbigt.
Här kommer den efterlängtade tvåan på sugséen Melankolia 1. (gjorde uppenbarligen intryck på mig den där filmjäveln):
Och en man och en kvinna sitter tillsammans och drejar fram en lerkruka till erotish musik.
Vem har sagt att livet är lätt?
Vavavem? Vemvem?
Wawawoom.
Ba poof!

Eric Amarillo har tydligen post-it lappar istället för teve.
Tack för kaffet/
Anits

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.