lördag 15 oktober 2011

Brit Brit

Jag tror att jag dör!
Och Nicki Minaj med den vadderade rumpan också - åh!
Alltså ungefär såhär tänker jag att min nästa föreställning se ut:

Oh herre!
Kolla ljuset på slutet! Jag dör och återuppstår och dör igen. Får lust att släppa allt, åka till Stockholm och tränga in mig på Globen imorrn.
*rörd*

Läste för övrigt en recension av den här showen i Aftonbladet. De skrev trött Britney och trött show osv. Men vem bryr sig om huvudpersonen i en sådan här pryl? Det är ju ljuset man tittar på för fan! Och dansarna, kostymerna och och ljuset. LASER liksom! Hade inte brytt mig om det så var en pappdocka som lallade runt i mitten.
Eller jo.
Men ni fattar. Kolla in glitterregnet och atombombsprojektionen,
schnyggt.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.