tisdag 11 oktober 2011

Silly ho

Man har så roligt man gör sig:

Harry Pony and them Deadly Ponies.
"Han är en paranoid narkoman"
I Sverige käkar alla 20 kg gris per år.
Och åtta gram råtta.
Fem liter säd.
Och din mormor. Med en flaska Chianti.
Åtta miljoner svenska män drar ut i skogen för att skjuta älg i detta nu.
Alla hoppar på Laila.
Vattenståndet är 80 km över det normala.
Idag utrotades Kanin, Tiger, Nalle, alla apor samt Schweiz.
Seriemördarfantasier.
Ibland buktar mina väggar liksom inåt.
Är detta normalt?


Mamma vad är en satanist?


Kan du va.
Vad är en kille?
Det är sådana som gör livet tråkigt, lyd mitt råd: go gay! Här har du en affisch med Linda Hamilton.
Working at the hogwash. 
Slicka på den tills du blir blå.
Tydligen ska man glo på bilder av folks grimaser ifall man har social fobi?
Typ: Här är en bild på en gråtande clown, nu är du frisk. Gå ut nu my child och bli dödligt sårad av allmänheten, because you are worth it.
She slurred.

Nu är tryckmätaren till vattenpumpen i huset trasig (alla som fattar vad det betyder räcker upp en tass), det betyder att varmt och kallt växelvis hoppar ut ur kranen.
Innebär att jag snart dricker tio till femton stora starköl och slår ned en målvakt vid tillfälle.
Våldtar ett ishockeylag.
Låter stadens alla alkisar använda mig som toilet.
Hänger efter snubbar som hatar mig:
-Men vi har ju setts en gång, vi sågs ju i tre sekunder efter mycket tjat och jag ville gå hela tiden, kan det inte räcka med det?
Du är så överdramatisk.
Fast jag tycker om dig. Det gör jag.
Men du förstår jag har ett liv, har inte tid att höra av mig nånsin 4-ever, det dyker upp annat hela tiden som är viktigt på riktigt.
Men du är toppen.
Alla borde va som du.

Åh jag skulle önska jag hade bröst. 
Alltså riktiga pattar. 
Då kanske killarna skulle bli kära i mig på riktigt.
Så jag kunde få köra den dära svåråtkomliga prylen också.
Och sedan dumpa dem i skräcktjärnen.


Slutligen: det jag minns av Triers Melacholia:
/Sid Nancy Ted Bundy Skräcktjädern Kajaso


Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.