tisdag 4 oktober 2011

Granny Gross

Hej.
Jag heter Carrie B och jag är fem plus trettiofem jordsnurr.
Jag bor i NY. Alla vill bo i NY väl? Det är ju centrum av allt. Där finns typ konst och vahetere shopping… Skor och eh… Restauranger och… Dildo?
Jag är kär i en snubbe som jag kallar Mr Big. Han är som en farsa för mig eller han ÄR min farsa faktiskt.
Mina dagar går ut på att shoppa, prata högt för mig själv och tänka på killar. 
För hundra år sedan hade jag haft huckle och stått fastkedjad vis spisen, det är nästan samma nu eg. men skit det samma. 
I söndags kväll var jag på tv 4 och kastade min angst-mojo över hela Sveriges befolkning.
Jag har några vänner också. En är rödhårig och smart, hon är liksom ”den fula och intelligenta”, asså det är inte så många knullscener med henne rätt och slätt. Sedan har vi den blonda slampan som är som en snubbe, typ ond fast mjuk inuti, fast ond. Många knullscener med henne.
Sedan har vi överklassfittan (brunett) som inte vågar svära eller prata högt, hon är också en slags arketyp, inte så många knullscener med henne, mer älskog. I söndags sket hon ned sig också, det tyckte jag va roligt på riktigt. Jag skrattar egentligen bara när mina vänner skiter på sig.
 Du är en liten boll.
Jag är ett racket.
/Katy Perry

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.