onsdag 11 januari 2017

Avbrott

-->

Djungel i boken
Var nöjd med ALLT som livet ger

Hej jag är Allan i Dalen

Jag har kissat på det här pappret


 Eller
Jag blev fan mördad
Jag kommer (fan) aldrig tillbaka

januari 2017
Det fanns en tid då jag försökte vara cool inför folk som jag tyckte var coola
Det var igår

Jag blev mördad
Jag kom aldrig tillbaka
Jag är Allan
Allan i dalen

Jag ska köpa vingar för pengarna
Och flyga in i tjejernas omklädningsrum
Sälja vingarna
Köpa en flygande matta och en säng
Godis

Livet:
Allt är ett stort bollhav och du ligger underst, Allan

Du och
Matt Demon.
Meth Damon.
Demi Morän.
Murgröna Mer.
Muffins är bäst.
Nej muffins är skit.
Du är skit.
Ta mig med.
Nej du är för ful.
Sa flickan.
Ta mig.
Sa flickan.

Sa fittan.

Det började som en skakning.
Sedan dog alla.
Så kom hjälten.
Så blev allt ett bollhav.
Och de öppnade ett köpcentrum. Eric Saade spelade där. Allt var en dröm. Keanu Reeves hade skinnrock…

Det här är framtiden


Step on it.
Jag jobbar på länskrim i Malmö.

Och ett berg av nallar.


Kommer skogen att ta oss alla.

Och ett berg av nallar.
Som
Courtney Löv.
Och äta ben. Från de vi håller av.
Justin Bieber.
Hans ben. Stoppa in hans ben.
I oss.

Det blir mörkt

Jag upplever att den här dagen har känts tom.
Men igår var ganska bra.

Lol in the middle of the wood

Jag upplever att den här dagen har känts tom.
Ingen gillar mig.
Jag får inga likes.
Jag ska paddla

Jämmerdal
Vad

När slutar man ropa på mamma?
Jag såg en fish man bear pig get rape gubbe igår.
Läppar ska tydligen vara torra som hö nuförtiden.

En stor dick som är alldeles för big dick för dick eget bästa. 

Jag blev uppfostrad av wolves varulvar häxor och sånt skräp.
Så allt jag gör är incantations.

Jag går till gruvan
Jag går till gruvan

Avdankad
Går till gruvan

Det är ROBIN HOOD jag vill ha!
Det är MIG jag vill ha
The early years

Det är KUK jag vill ha

Du kan tvätta bort FISK FITT LUKT med CITRON vill jag ha

Jag vill ÅKA BORT vill JAG HA

TRIGGERVARNINGS
Köttsalt
Du är en vacker delikat blomma
Köttsaft
Räkfrossa

Min fisk!

Kolla på himlo där ovanpå, där händer en massa skumt nu. 

Åka lian

Åka lian.

Åka lian.

Lian.
Tid.
Life.
Banan.

Det här är baserat på en lök.
Det här livet är lök. Det luktar. Man gråter. Man fiser. Och så fastnar det skal på handen och man skalar av en för stor bit och så är det svinsvårt att finhacka.
Äckligt liv.

Jag kan väl också skriva dikter. 
TW allt jag rör vid blir till guld
Mvh/
Midas

Jag svingar mig från träd till träd medan jag skriker

Jag kunde blivit något. Varför blev jag inte. 

En miljon bebisbilder

Jag hostade på pappret och texten blev sjuk.
Jag måste ligga i sängen en timme innan jag pallar gå upp. För alla skrik. Alla skrik liksom. 

Val Kill me

Om det finns någon som kan stoppa apoklypsen så är det du.
Det räcker med att bara vara i samma stad.

Råd:
Klä dig i ett djur för att se saker ur deras perspektiv, kryp in i päls, pressa dig in i den lilla kaninen, spring ut på vägen, bli överkörd, ligg där.

Få ut djuret i dig - det onda djuret.
De goda djuren: fågel marsvin mops
De onda djuren: tiger lejon björn

MED Tjeckisk dockteater i bakgrunden.
Kom igen katten osv.

Pappa är en enhörning
Han finns inte
Vi ska återskapa matbordsscenen i motorsågsmassakern you and me.
Vi ska återskapa ALLA filmer om en pappa och hans son.
Alla I say!
Sonen är besviken för att pappa jobbar mycket… Som polis typ. De har en beef.
Kvinnan i filmen är en slags fitta som är en slags docka som är en slags mamma som man kan köpa och ställa under sängen tills hon blir en slags ingefära (filmreferens: Pans labyrint) som bara ligger och skriker i ett svinjobbigt tonläge.
Vi ska återskapa de som återskapar såndär punkig teater från Berlin med skruvad koreografi från Belgien med en slags vaudevillegurlesk p-våffla.
Men med moral!
Vi ska återskapa en slags dildo som vibrerar.
(diddel daddel)
Vi ska vara alla böckerna.
Vi är Stefan och Kristen. En slags familj. 
I en cirkel av stearinljus, och alla satangrejer på en gång… Satan och hans vänner och en get och rakblad liksom.

(sjunger)
Save all your kisses for me.
Spara allt ditt kiss åt mig.

Rädda dig själv. 

Jag kan sjunga som en bebis:
Som stormen river öppet sår.
Så möts vi HÄR IGEN.
TVÅ VILSNA SKEPP PÅ VÄG I KLAG?
Åh norrsken är så fint!
Så möts vi här igen.
Åh enhörningar.
(samma)
Åh Hans Schejke!
Åh Hans liksom. 
Ost. 
Två vilsna skepp på väg mot gnöl.
Ta dig tid att vara så onödig du vill.
Så möts vi här igen.
Jag ska bli din fadersfigur, lägg din lilla hand in mine. En slags docka med penis som lär dig sparka boll och uthärda slag utan att gråta som en tjej.
Kasta som en tjej.
Kasta tjej som en tjej.
Du går som en tjej.
Du ser ut som en tjej.
Med en kropp som en tjej.
Och du skriker, släpar dig i skogen, styckar dig själv, rullar in dig i en plastpåse.
Som en tjej ska.

Min höft liksom vrider åt höger.
(sjunger som en bebis)
Jag vill tackla livet.
Som har lärt mig typ massvis.
Hur man ba vill lägga sig ner och dö ibland.
Uppstoppad roadkill.
Skratt genom tårar.
Jag är en rondellsvamp i Skellefteå.
Jag innehåller ingen näring.
Bli ett med naturen.
Gråten.
Barndomen.
Annars:
Jag tar alltid på mig glitter innan jag ska sova.
(tar på dig med svettiga händer över ditt fejs)
Köttkotletter med glitter på.

Har taffligt sex där man liksom inte vill men vill fast inte och allt luktar illa.

Asså det är så jävla omöjligt att inte vara en stor tönt.
Och ba tönta runt.
I en evig plåga.
Man ska leva för varandra
(vilka krav)
och ta vara på den tid man har
(men shit vilka krav)

Allt kött är död och blomstren död och tiden död.
Död.

Allan

Kanhända den här texten publicerats förut i något sammanhang som ingen ändå läste...

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.