söndag 23 augusti 2009

Människohamn.

You were right to fear the woods.
X

Du tar så dåliga beslut Mike.

Smakade lite på min hunds käk, den smakade metal. Drömde att jag simmade med vänner och plötsligt drunknade. Ingen märkte nåt. Jag sjönk mot botten anna där allt såg helt nytt ut. Ett nytt slags helvete, dåligt karma stadium 1,2,3. Tre Balrogs minst, och lite Gynning och Berg.

Känner mig mer som hund än människa, vill bita och inte resonera, krypa ihop ÖVER någon annan, trampa runt på den lite och äta hård metal. Folk förtjänar ett bett i brallan, de får gärna kicka mig i huvudet tillbaks. Kissemjau. Ät vampyren, den är god, ät den riktigt bra.

Har flyttat till Greta Garbos torg, riktigt bra! Kom hit och häsla på. Riktigt bra!

Alive and kickin.
No mames.
Visst är det schöönt när man ser spetsen på din tuuungaa. Eller nåt.

(I Disney falsett:)
-Wanna know a secret? promise not to tell? We are standing oon a wishing well.

Efter det sätter du på de sju dvärgarna med en gyllene strap-on.

Voff voff.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.