onsdag 23 april 2008

Olle ångest

Jag har en diffus rädsla för precis allting:
Mammor, pappor, barnvagnar, våren, vänner som har allt. Dom gör så att jag måste grejer.
Spring runt naken och blind i en scenografi av glas blind man RUN! Fader Abraham.
Faster Abra ham!

Hellre Borka än Birk osv. Staden som ALLTID sover med människor som drömmer vampyrer och hör krunchet i halskotan och vaknar med blosmak i gaddarna. Hm.
Alla går runt framåtböjda skitnödiga och släpar den ultimata prylen baby i en annan dyr pryl framför sig och hyllar 50-talet.
Men det är vår, vi följer med spänning utvecklingen. Jag är lika tom som Barbie.
Folk som inte kan tänka gör teater som film eller avlar kids haha.
Mama says
knocks you out!

Skrubba in det: saker, grejer, partner, demokrati. Det är gött att dö.

Dagens visdom: man föds ond, vissa är sjyssta men dom bara ÄR det. De flesta andra försöker lära sig men det går inte. Man antingen har det eller så har man det inte, jag har det inte.

Ha ha Hawk the slayer.
Kolla in leprechaun in tha hood.

Alla pratar egentligen bara om killar och smink
Även om dom är feminister så pratar dom bara killar och smink
Dom har något emot mig personligen
Det där med att inte göra något makes jack a round ball
Jag ska ta över hela världen lilla mamma
Tänker sex
Ah why you dont like my pie?
Det var i vår det var revolution, fast bara på teatern da så vad spelar det för roll?

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.