söndag 23 mars 2008

KNIF OFFER

Pjåsk = då sätter vi oss ensamma framför teven igen da allihopa.
Tänker på choklad som smakar härsket smör och apelsin, på att han har blivit svinfet.
Det kanske har ett samband? Falsk som vatten förresten, tjock som smör? Saknar det pretentiösa 80-talet. Saknar någon att sakna nu när han har blivit snortjock. Jävla folk! Jag fattar varför man flyr med smink och grejer, jag får inte plats för allt mitt ego. Grisen och flugan. Tänkte stjäla ett hus i skärgården, eller på Gotland.

Nya grejer typ 2009 om jag får pengar:

Knif offer – del två av en tragedi i hur många delar som helst där vi utforskar offrets roll och brist på engagemang. Jag vill inget jag vill inget och utanför rinner lifvet förbi. Det regnar det regnar och jag vill bara pumpas med äkta kärlek.
Jag smashar mig själv i huvudet med ett basebollträ och släpar mig fram i håret genom skogen.

Jorden har gett upp och kvar finns bara Fluffy the vampire sucker fucker och Boffa Forsberg. Sitter och röker muskotnöt ur en red bull burk. Tar bilder av sig självfa och posar av bara helfvete, Det luktar bongvatten.
Om du söker i ditt innersta så hittar du… match.com.
Den sista måltiden
Man gör inte sitt bästa, en helt vanlig människa – vad fan är det? Här är vi inte glada och vi skäms aldrig. Det här handlar om hur man överlefver ingenting. Ingen metafor och inga kändisar. Sluta hänga runt! Alla djuren och dina kompisar har dött, det känns inte ensamt. Svårt att hitta mat bara. Ingen sprit som är ny. Krångligt att hitta några snygga brallor som funkar, ingenting funkar.

Här är början slutet och på slutet blir det totalt antiklimax när jag dödar romantiken genom att avslöja att allt bara var en dröm.

Det är viktigt – det är viktigt att motarbeta zombies.
Vad man än skriker om så blir det naivt, det blir flickrum. Måste man vara offer?
Måste man offra sig hit och dit för att få?

Skit i teater! Det är fullständigt onödigt, det är bara underhållning. Det är inte värt 160 spänn.
Okej då säger vi så.

Ultrafuturistisk.

Det är robotsex, det enda sex man kan få. Allt gör ont och dessutom är man ett serimördarvåldtäktsoffer, gärningsmannen är den enda andra överlevande och han är smartare än du, cyklar runt på en trehjuling och övervakar dig med små minikameror.

Den här gången är det inte så roligt, det går ganska sakta. Mycket sadotejp, glödlampor och en stor jävla guldram.
Jag är trött, ge mig pojkvän.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.