måndag 31 december 2007

Domedags


Ett ypperligt ännu ett jävla tillfälle för partaj. Är inne i en gnällig vecka.
Idag ska jag hacka på andra än mig själv.
Måste hon ha små bilder på DKNY string bikini, pumps, lakan? Med alm motiv!?! och essie modebloggs nagellack… suck DiLdo som idol samt Söt november som favoritfilm? Min version av antikrist liksom. Hallå i lådan Emo ytliga svin! Låt mig pirka sönder era färdigklippta byxor med min onda nagelsax, konsumtionsgrisar! Ni förstör min bild av RO M A N T I K! Ska denna förnedring aldrig ta slut? Varför finns tjejer och vad håller dom på med?
Jag tar tillbaka allt jag sagt ever ever.
Folk
Dom är intriganta, slutar hellre höra av sig. Det är någon slags universell skräck för att folk ska bli kär i en. Folk är skraja för att man är kär i dom. Är alla narcissister?
Är alla rädda för att behöva vara taskiga, att gå genom livet som autister som aldrig yppar ett ont ord till en annan människa? Är det bara svartsjuka och missunsamhet som driver? Den dära vågen av anti depp medicin gör bara populationen mer självupptagen? Jag kommer aldrig få svar på allt det där, jag ska sluta undra och ropa hem en glo worm på ebay istället.
Glo worm - en renare form för vän.

Det faller nån slags snö från himlen? Ho hej! Men eftersom den inte landar så är det mer som aska = domedags. Hej alla barn nu är det domedags! Idag kommer satan och hämtar alla era själar och så kommer det att falla stora eldbollar från himlen, det kommer att göra ont, tack o hej.

Men vi skiter i det där nu, gny ut det nya och gnäll in det gamla. Nytt år = vi tar bort allt gammalt, alla gamla vänner och allt gammalt groll, allt som jag har skrivit raderas och allt pinsamt jag gjort, allt dumt jag gjort det här året har ingen glömt. allt ska bli ariskt, rent och snyggt. Slösar ofta bort min tid på helt fel människor, oftast på dom som inte behöver det. Hoppas ingen dör i år. Hoppas hoppas. Hoppas att jag klarar att göra det här projektet utan att gå sönder… Mer troligt att jorden går under. Tack för att jag inte blev bjuden på bröllopet förresten, era jävlar. Jag har aldrig varit på bröllop. Bitterstina ska på Grand hotel.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.