onsdag 13 juli 2011

Post Harry

Hej.

Jag är Lord Voldemort i cykelbyxor.
Jag är ett dåligt slut.
Din tomma känsla i magen vid julbordet.
Mwehe.
Jag petar i sår. Det är min grej.
Hostar slime.

Dricker bisolvon.
Hot damn.
 Jag är handikapp OS. 
Se mig springa rakt in i väggen tills jag tuppar av men se mig resa mig igen.

Badar i 25 g vatten med blödande bröstkorg.

Och idag gick jag förbi en stor svart orm som låg helt stilla (och solade sig?) Den kan ha varit av plast. Har nog bara sett orm av plast förut. Testade ett par ord av mitt bästa parrcel tongue:
-Wasa hasch espirit.
Den lyfte på huvudet lite.
Jag pratar rätt bra med djuren, de nickar och så. Med humans är det en helt annan femma, jag fattar mindre och mindre.

Men glappet va. Det gyllene glappet. Kan du se det gyllene glappet i den här bilden?
Jag lekte lite med video nu kväll, är ganska sjuk med hosta och tänkte att en fin god klassisk drunkning i handfatet säkert hjälper lite.
Musiken är från en kassett som Zerfallt/
http://prowlingputrid.tumblr.com/
http://www.grydcomplex.org/main.html
har skickat. Den förtjänar att jag jobbar lite hårdare med bilden men ikväll kunde jag inte prestera så mycket mer än skendränkning som sagt, allt i somrig meningslöshet.
Dagens självporträtt från Le Hog.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.