fredag 8 juli 2011

Ett svart höl

(Hytter med näven)

Shit för en vecka! 
Tack livet.
Gracias.
Livet: -de nada.
Jo vahetere. 
Jag dödade en crush i onsdags.
Stoppade in ett par virknålar i näsan och guggade runt en stund. Hostade ut den genom vindrutan till tonerna av Aj kiip däncin on maj ouwn och nu ligger min aborterade förälskelse och blöder någonstans på vägen mellan Överkalix och Morjärv.
Och folk kör förbi i sina husbilar och ba: Whats that älskling! Och barn står och pokar i den.
Den rosslar: bli aldrig som mig kids, bli som Håkan Hellström istället.
Tur att den inte hann sprida sig.
Den vara bara där i huvudet som glada tankar.
Tur att man har sån tur.


Essensen av kommunikation i en liten flaska.

Sommarhits 2011:
Ekonomen. Vi gör ditt skitliv enklare.

Eller:
Who run the world.

Boys.

Vem springer efter dem.

Idioter.

Och Bobo med whatsherface still havent found what im looking for. 
Näver will, och tror säkert Oscar Wilde ser mig nu och fnissar lite, värmer mina onda skuldror med en varm tass och säger något klokt om min dumhet, nåt som bara han och jag förstår (och ni också, fast inte du då, men alla andra).

Eller blunda o tänk på nåt roligt.

(fiol)
(flöjt)
(basfiol)
(vuvuzela)
Livet har kalla och svettiga händer. 
Jag glider livet.

Hm.
Näpp.
Jag är för snygg. Så måste va det va. 
Livet ba: nä Stina du är för snygg det här går inte, du är för snygg ba.


(ny scen)
Alla barnen.
(på scen)
Snygga barn.
Alla barnen gillade att fiska utom Stina, de var hon som som var lina.
(alla kastar Stina i sjön)
Alla barnen flöt utom Sten (Stina).
Ba punkt.
Alla barnen sågade med motorsåg utom kristoffer (Stina), det var han som var offer.
Alla barnen lekte doktor förutom Vera (Stina), det var henne de obducera.
Våg av självömkan.
Alla barnen fick lätta biverkningar utom Aurora (Stina), hon fick svåra.
Haha.
Alla barnen lekte kannibaler utom Arne (Stina), för han blev chili con carne.
Alla barnen Bono.
Alla barnen jagar styckmördaren utom Assar (Stina), han ligger i flera kassar.
Alla barnen kammade håret utom Max (Stina), han tog en sax.
Alla barnen levde utom Astrid (Stina) hon dog i en massstrid.
(ba dum dish)


/Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.