onsdag 2 januari 2008

Tycker du att graven är för djup


Glasera mina bröstvårtor och kalla mig lullan, idag är redemption jag är religiös vi säger tack.
Man kan tänka bra grejer
Eller vi kan väl försöka i alla fall
Man lullar vidare
Ehh ja jag trodde…
Så jag…
Och så…
Sen…
Så ja ja asså nu stänger vi av vänster hjärnhalva, låter käken falla, dreglet falla och så lunkar vi så småningom i nåt slags led där alla håller med varann svinmycket vaggande med armarna framåt sträck
tass tass tass tippe tippe tipp tapp - Midnatt råder tyst det är i husen TYST I HUSEN!!!
Vi stänger av julen, för en hopplös högtid, man blir tjock och olycklig och så tar allt paus. man umgås för mycket.
Jag slutar läsa och skriva, Igår såg jag istället hur en vampyr spetsade en slags Satan av sten med ett vapen som var en av stengubbens kroppsdelar och då kom solen tillbaka. Snart börjar jag teckna huvudfotingar.
Amen sa till Jesus:
du måste fixa det nu, ordna upp i det där
det är hemskt viktigt
att homosar inte ska gifta sig t ex låt oss använda all vår kraft och energi på det
och att man inte ska lämna ut för mycket information om sitt privatliv till vem som helst på internet
ordna upp det så att folk blir lite gladare
Jesus ba: shut up bitch
Ge mig en knädans vartsomhelst nu på en gång
Gnicka mot mina knän med knätofs och tjoflöjt
Så sa han
Och så står det skrivet
Ytterst viktigt att allt man skriver tas som en helig sanning
Eftersom allt man skriver är sant

Så fortsatte prällen:
Räven är taskig över isen
Sadako krälar ut ur din teve medan vi pratar nu, snart rundar hon hörnet och Kayako är hårbollen i din slask som just nu växer sig stor som en liten Japansk kvinna med Bhuto armar. Kajaso är den som ligger och raspar med kniven under din säng
Pajaso är den där clownen som fejkar en jävligt sjysst motvind
Alltså sitter jag högst uppe på berget som du nu ska börja klättra upp på
Sitter där i en solstol med drinkar och parasoll
Jag tar dig för givet som fan
Vill gärna upprepa att jag gärna vill vara med andra människor rätt ofta
Så att du vet det
Att du är utbytbar
När som helst kan jag ändra mig
Du kan bara följa med
Jag kan alla dina svagheter
Så kan jag sammanfatta 2007

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.