lördag 5 januari 2008

Flog me oh ho ho flog me


Två år sen pappa dog idag, jag har glömt hur den där maskinen lät
Man behåller en jävligt osentimental kontakt
Med alla
Så går det bra sen
Smäll får man räkna med
Och ett sjuhelvetes kok stryk
Flogging
Och ett par sjuhelsikes kalle anka läppar
Alla vi - längtar efter sommaren
Hunden ger mig det onda ögat
Borde sova vill sova försöker sova kan inte sova går upp och dricker mjölk och lägger mig igen får inte sova
Och det värsta är ju att man får en sån jävla prestationsångest
Hur långt kan du gå villig att offra beredd att förnedra dig för att få tag på ett nicorette tuggummi? Har du nå karra? Varför ge cancer ett ansikte? Pest – det är sånt jag tänker på medan jag tapas plånboken i latrinen på biografen och skriker ut mig så att alla barn blir skitskraja och börjar hångla helt hysteriskt
Barnfamiljer är allt jag har
Energivampyrer som går på lågenergilampor och jag hör mig själv jiddra om ditt och datt och bludderibla
Har sett så många actionfilmer att jag kan förutspå plotten slutet och vilken ärrad musklig kvinna utan kids som ska offras innan första reklamavbrottet
Arn
Neo narcissism – asså inte bara självgod, snygg, duktig, självsäker, rik och lyckad utan nu även också humanist?
Det kanske handlar om att folk säger att dom är sjyssta så att andra ska tycka att dom är det – dom kanske tycker att du knullar bra,

Flog me oh oh oh flog me
flog me if you think that you...
Du sitter för nära skärmen
Kolla axlarna nu är dom stela
Neandertal
Noterar att just nu i denna stund så sover hela stan
Alla sover t.o.m. dom som är vakna
Asså dom som ligger o fyllespyr i kungsan
Eller hänger på nån på t-banan eller han som ville ta smbd ksmb kkk bilder av mig med piska, handbojor och crap. Klä dig i blöja och tejpa fast dig på väggen så ska du fan få se på foto

Oink oink oink and feel the love, feel it real good
Arn
Enligt förr så var man ju kär i samma hela tiden, om det var krig då så betedde man sig äkta ädelt nobelt med god moral. Man skar i folk med respekt
Alla kom upp över heden i god behjärtansvärd takt, man smorde in någon i olja och lade varsamt över öppna spisen från oss alla till er alla with love, asså man brände häxan med äran i behåll liksom? Knäböjde inför the Maastaa.
Man fick hålla sig till samma kärlek och love til death och man fick hämnas till döds. Nu skickar folk in hemlagad porr med sina ex till youpom pom. Jag vill gärrna va en tempelriddare, hellre det, det luktar blyertspenna i hela lägenheten och killen hör ju inte av sig – det är väl inget liv, sitta med reine o mimmi i fjällen liksom.
Det är en mörk mörk tid. Någon måste våldta bloggen, slaget vid Lützen. Fältherrar liksom. Fonzy bear.
Max Hansen
Slas
Jyles Sylvain
längtar till Berlin.
Garnish parten kirschen
Åh kristina guldet blev till sand
Du tror att Conor Oberst är en vän i nöden
Känner dig som Salieri
Går runt som Quasimodo
Living la vida loca

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.