söndag 20 januari 2008

Chién Mechant


A dessert road from Vegas to Norway? Alltså Norway som i nowhere då = Raggarhockey!

Byggde snölykta och Nancy tuggade på död frusen råtta, det var lördagkväll.
Får många konstiga brev just nu.
Jag är inte din stepping stone hallå!
Nej jag vill inte ha någon som inte vill ha sig själv! Vart finns den normala MÄNNISKAN? Och inget särskilt, der gute mensch? Och Gud lär höra mina böner är jag rädd.
Jag hatar Gianna Nanini.
Jag vill ha Atomic swing som man lyssnade på när man var...14?
Man lär sig ju mest bara att akta sig för läskiga, sjuka människor. Vafan är meningen egentligen? Dra till Burma och kolla på clownerna?
Också med grannar.
Please remove me from your mailing list!

Joe Cocksucker med:
Wet pussy
Your average Joe
Cock rock
Och
This is no sock in my crotch






Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.