lördag 26 januari 2008

Runka benet


Så mycket snö att det snöar inuti mitt huvud.
blabla... Och det snöade svinfort vågrätt som en giga spya av vitt förorenat kallt glas rakt i ansiktet.
Gräddspray
Som den där killen på nätet som gärna vill att jag ska använda honom som fotpall. Jag ska lägga honom i en plastpåse.

Om jorden går ner
vill jag att Fredde Wadling kommer och sjunger för mig
ända till jag blir en papperslapp
fnas
och ev. Giant rodent
Men
Jag äter rutten frukt och stänger av när det är krig liksom. Jag säger som fransmannen på flotten: släng mig i havet så att jag slipper se allt det här på bruten engelska.
Och samtidigt vill man ju så himla mycket till Yemen - dagens metafor - för att skrubba bilfönster för det går ju alltid uppåt?

Kvinnor och barn och…
Alla ska skrika
Oh eat your animal crackers!
Stå och knulla ett bord med grönsaker
Klaus Kinski
James Dean

Nu kan ni kan gå och lägga er igen ifall ni vill
I will be in my bunk

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.