tisdag 29 november 2011

Beep beep

Miau.
Min orm har min själ och går endast att radera med ett jävla megaluktsudd. Sprid i vår vinternatt. People has radar. People lokk del ett. Prehistoric pets. Jag ser ut som en hemlös del två. Dagens rebus. Låter som nassemusik faktiskt. Huld med din maning. Hund? Beep beep. De har ingenstans att bo faktiskt. Love actually? På teve. Hoppa in julen på en ko. Jag vill inte ha mycket till jul, bara allez. Var och en för sig och Gud mot alla. (Herzog) Belonged to a tribe of beggers.
Råkade tjacka en deo på Lush så nu luktar jag... Lush. In a manly fashion.
Det gör ont i höger ögonboll.
Folk sitter på tåget och runkar sina mobiler.
Dör med hår på ända.
Prehistoric pets.
A murderous confusion of feelings.
Om man är rastlös känns allting som en lång jävla väntan. Hela livet känns så. Allt går sakta och alla är sega och ingen gör något.
Sitter och räknar tid.
Dör med håret på ända.
Kärlek är en bra kniv, går rätt i pumpen ba inge blod och inget dna tjabbel.

(bild: Anja Persson)
Jag har fått ett slags jobb som tar en massa krafter och tid, eftersom jag nästan inga krafter har eftersom jag levt som frivillig Kaspar Hauser en period, varje intryck och samtal känns som tjugitusen intryck och samtal samtidigt.
Så det kan hända att mina texter blir urvattnade och sämst, och då blir det nog inte så mycket. Vi får se.
Kramp/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.