måndag 26 september 2011

Naturjävel


En mula mit red eyes bet mig i magen inatt!

Och en märklig fågel med kulörta färger stalkade mig i skogen, den hade saker att säga: babbel babbel kvitt. Jag svarade att jo jag hajjar inte ett kvast av vad du säger. Jag var Snövit. Ryssarna och them others leker krig med flyg här ovanför, hela himlen skakar.
En till död älg passerade just på en liten vagn.
Låt mig dela mina meningslösa reflektioner.
Räddaren i nöden.  


Dagens slogan: folk är dumma.
Jag är dum, du är dum.
Dum dum dum.
Inte utan min dotter.
Borde jobba, spelar Zelda.
Nu ska de få rösta i Saudi, tanterna. OMG.
In the happyland.     
Samlar på uttryck som:                                                                                                                                 För min unga kärleks skull.
För min ungdoms skull.
För mitt unga hjärtas skull.
För min skull.
(på engelska) Skull.
I got wheels.
You got bandana. 
Sverige – ett av världens fattigaste länder.
Jo jag är glad va - apropå igår. Tänkte mest att jag kanske borde använda bloggen som en kontaktannons, eftersom jag ändå har så många bloggläsare som googlat hit sig på "bullfitta".
Bullfitta bing bong.
Jo.
Jag har korta ben och ser ut som ett härjat trashluder, ungefär som en man som har försökt klä ut sig till tjej fast failat. 
Hör av dig så hittar vi på nåt/
Die Hard

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.