måndag 12 september 2011

Dåligt omdöme

Bra helg.


Pee wee herman. Pee heee.
Hela den dära Dont bother ill be fine. Med basröst.
Och det är något kinky i luften
Kötteborg.
Dåligt omdöme- mitt veka hjärta och jag.
Drömde något om ett djur med klor och ett annat djurs huvud. Den sjöng för mich, eller sjöng o sjöng. den sa: vi ses.
Näver.
Och en roterande kukformad stav full av symboler likt mina favvishieroglyfer. Den roterade närmre och närmre mitt öga.
Var på en fest som vart bombhotad. I Kötteborg. På flashback skrev någon att nu var det batikhäxornas tid att dö.

Fredag.
Kombon noll värdighet och ingen självbevarelsedrift kan ta dig till många sunkiga platser.
Eftersom jag och Dede glömde dokumentera vårt ”gig” i Kötteborg i fredags så försökte jag återskapa lite här nu imorse, utan Dede då.
Det var lite som Maria Montazami har konsert, sådär slo-mo fish improviserar, inte särskilt minnesvärt.
Inte direkt någon publik. Nästan inget ljud.
Carola.
Bra grej för Joe Cocksocker med andra ord. 
Mitt introverta projekt, ingen publikkontakt, ingen text. Bara en massa posing, ful posing. Kommer troligtvis aldrig uppträda igen. Joe kan inte spela live.
Men det var väl roligare än att sitta och blänga på teve, det är så man får se det.

Annars:
Die the ultimate death!
Yield and kneel.
Såg Jägarna två och Peter Stormares skägg fastnade på min hornhinna. Det flashar framför mina ögon hela tiden. Peter Stormares skägg. 
Peter Stormares skägg. 
Peter Stormares skägg. 
Peter Stormares skägg. 
Klister och könshår runt munnen.
Peter Stormares skägg. 
Åh Svinet! Hur blev du så snygg och populär? Alla kastar sig ju bokstavligen framför ditt lilla tåg. Killarna bara slåss om att få ta en kaffe närsomhelst vartsomhelst. Det måste vara som en dröm.
Ja.


Man kan tycka synd om sig kan man.
Men är det intressant?
Är det interaktivt, roligt och spännande?
Pee wee pii hee hii/ Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.