fredag 16 september 2011

Bruno Banani

Bruno banani – sug på det.

Dental ångest – sug på en tand.

Jag har ätit rödbetor.
Nej men såhär är det: jag hatar konstnärer.
Och en kvinna försökte våldta min hund på tuben idag:
-Åh får jag ta på henne, hon är ju så fin (grip kläm).
-Nej, asså hon gillar inte att bli tafsad på av främmande människor.
-Jo men jag måste (grip tafs).

Det handlar om överklassen va?
Känner nästan ingen med knegarpäron som orkar hålla på med konst och teater.
De gav upp innan de började. Så har vi alla konst/teaterplugg fulla av akademiker och kulturarbetarbarn.
Jag skjuter mig i benet med ett automatgevär nu.
Kan vi prata om dette?
Utan att alla skiter ned sig. Kan det vara så att det finns en viss bortskämd inställning till livet typ: ”jag är en wanker ass hoe bag” bland vissa konstnärer o konststuderande? som är så uttråkade att man borde ringa polisen och slita konsten ur deras klåfingriga fingrar o giriga tassar. Individer som lärt sig att klättra av sina kapitalistpäron, som redan har världens kulturkapital från början. De kan mingla utan rädsla. De kan göra snittar med tapenade och parmaskinka och vet vilka viner som är bra.
Förlåt men: AAAAAAAAA!
De har karriärögon, creepy eyes, den där blicken som skriker bekräfta mig nu hoe bag. 
De som gärna går över ditt lik för att få det dem vill ha.
Scary spice.
Jag hatar konstnärer.
Regissörer.
Skådespelare.
Folk.
Och så gör vi performance med några pappdockor på det.
Det funkar ju inte det här.
Horpåse!

Undrar vad min nya föreställning ska handla om?
Horpåse.
Död åt konsten kanske.
Vi bara tar ett sista rejält strypgrepp och: phooopfh.
SM i balkongflygning 2011.
Jag är den sjätte medlemmen i Spice girls, mitt Spice girls namn är: Toilet spice - den som folk går på toa i.
Horpåse.
Ni vet när någon gör något grymt emot en och folk du känner vet om det men ingen säger något och historien sprids fortfarande utan att du vet om det och när du sedan får veta och blir förbannad tycker alla synd om sig själva.
Lite sådär double penetration anal fisting med en slägga.
WAAAANKEEEERS!
Fejd to Satan,
alltså blekna? till Satan? Gör det.
Du ska meltdown som en häxa.
Som vanligt tänker jag: vad hade Buffy gjort?
Put me down som en gammal hund.
Jag vill vara en oxe som går amok på tjurfäktningspubliken. De kan inte sluta skrika.

Men det finns en teveserie som är hur bra som helst: Misfits! Se den. Asbra. Jag är lite kär i den serien.
Och varje dag är ett nytt äventyr.
Snart ska jag skriva bra igen.
/Horpåse

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.