fredag 3 juni 2011

Rimbaud

Mitt lilla lik runt vristen.

Stina – the global seed vault.

Det går bra nu.
Ge mig en minut bara.
Och alla kidsen sitter på bussen och snackar pattar.
Det är kids som snackar tuttar på bussen pappa. Allt är bara: är hon snygg är han snygg nu sms:ar jag till Ginger är hon snygg ja hon har fina tuttar och rött hår hon är snygg.
Men hur jävla snygg är du själv da?
VA?
VAA?

För en minut sen gick det bra.

En kompis klämmer lite oroat på min axel och säger att jag borde äta upp mig. Äta min axel. Kittlar dödsschönt osv. Och en annan lade till: Börja med axlarna och jobba dig nedåt och när bara hufvudet återstår så sväljer du det också. Bara svälj det rakt av, inga krusiduller liksom.
Heh.

Det där med Melancholia:
Jo man får lust att skaffa barn och hänga i parker med dem för resten av livet. Åh jag vill påsk och julpyssla! Göra barnteater!?! 
Plantera rosor och grönsaker. Inreda?
Koka kola, koka knäck, sylta, safta, ha missionärssex och grilla.
Jag vill fan grilla när jag ser Melancholia!
Mamma pappa barn.

Jag börjar bli luddig.

Ät inte den gula snön i alla fall.

Take me now Jesus/
Jesus

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.