tisdag 21 juni 2011

Fist

It means I leave you in anguish, wallowing in
freakish misery for ever.

Six-fingered man gave me these.
Gröna fläckar på kinden.
Idag: du är lila på näsan.
Jaha.
Nej förresten du är grön, nästan samma.
Lila och grönt är inte nästan samma väl?
Nä men det är nästan samma på din näsa.
Sedan köpte jag Thaimat som smakade stärkelse och blåbärsläsk.
To wank a guitar – måla den hudfärgad och hårig.
En jävla enmansorkester i huvudet med en bastrumma typ medvetslös.
(fiol)
Det ska gå åt det hysteriska hållet!
(basfiol och flöjt)
Öppet brev till Shakira nä fast jag menar gubbarna med pengarna utan samvete:
It means I leave you in anguish, wallowing in
freakish misery for ever.
Bur av kartong.

Låta publiken knyta ihop sig.
(trummor)
Den svenska teatern.
Koffertmordet.
En stor spruta i huvudet över jorden ned med rykande raseri från himlen.
I shall be very put out.
Ska börja prata Princess bride språket endast tror jag.
Princess bride: så ska livet pratas.

Jag älskar när de gör den där grejen i Sci-fi filmer där skeppet kommer och täcker hela himlen och allt blir svart,
(täcker en lampa med en bit kartong)
Och alla skriker i panik för de vet ju inte vad som ska hända.

Inspirerad av de stora mästarna.
Härma en tavla.
Dödsbädd.
Typ: Det HÄR är livet.
Happy bukkake. Stäng av respiratorn.

Paj i fejset, ba så.
Det här är ditt liv.
Adoration of the magi.
Skitfeta små bebisar.
Låt mig ge dig ett välsignande märke i pannan, ifall du råkar ut för någon fara på vägen.
Hej.
Jag låg död i tre år innan någon upptäckte mig.
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.