lördag 18 juni 2011

Lobster girl

Dont waste google lipgloss.


Igår såg jag Be kind rewind, den var som mitt liv.
Lördag.
Det knastrar i tänderna. Och jag vill radera allt jag gjort hittills av allt jag gjort.
Vill knarka som Bamse.


Du är äpplet i mitt öga?
Och tjetjetjejerna kollar upp varandras bloggkommentarer för att se vad killen skrivit.
Hah.
Tjejer borde bli kära i varandra istället för att jaga runt de där ointresserade...
Precis min tanke.
Eller hur, visst.
Alla i min generation tänker samma.

Stackars min fitta.

Midsommarnattens erotiska mystik. 
Åh Gud jag känner den verkligen (swedish summer).
Man vet att det är kört.


Lyssnar på ett reportage från Dagestan. De pratar om att ”gå ut i skogen”.

Det betyder inte riktigt att gå ut i skogen.
Jag ska aldrig gå ut i skogen mer.


Åker till Grejsland.
/Maud O

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.