tisdag 1 mars 2011

Storebror

Hej jag heter Plura.

Mitt liv är som ditt (eh typ).
Jag har fantomsmärtor i mitt ena enhörningshorn.
Jag sjunger (I sing): bränn ditt inre barn with tändsticks (sing for life sing for joy sing for every man and woman girl and boy).

Lojakten börjar idag?
Det är zoologiskt. Alla fattar utom du.
Att jag har en lime i ansiket.
Jag saknar Sverige på 70-talet. Allt såg så snyggt ut, folk körde snygga bilar, allt såg ut som Mannen på taket tror jag. Ernst-Hugo fanns, och Beppe fanns, och när jag har släpiga stunder tänker jag att de säkert hade vart mina bästa vänner och vi hade haft sjukt skoj.
Fan.
Att du har slime i ansiktet.
Jag börjar hajja varför jag tittar så mycket på teve just nu. Men jag drömde iaf att jag gapskrattade hela natten.
FLOSKELVARNING!
Och
MELODRAMVARNING! (håll i hatten nu).
Kolla på annat, slippa kolla sig själv.
Ba Dum Dish.

Tror att till och med jag har nått gränsen för hur mycket ensamtid jag pallar. 
Önskar att jag hade en storebror som kunde komma och ta ut mig ur huset.
/P vinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.