tisdag 8 mars 2011

8 mars

Hej kvinnan.

Känner du dig någonsin som en plastpåse som virvlar runt på gatan?
Alla på Trackslistan ba: du är inte det nej DU ÄR FYRVERKERI.
DU ÄR FÖKINGS PERFEKT.
Du är Bårn this wäjj.

Nej jag är bored this wäjj. Sluta säg åt mig hur jag har det.
Hycklarsvin!
Jag ska göra slut med/på allt. Göra slut med trackslistan.
Göra slut med Gud.
Hej Gud mfl, det är inte du – det är jag.
Det räcker inte det här.

Med iron fist.
Kvinnodagen dvs. vi är underst.
8 mars = teve och tidningar tar upp det där med våldtäkter och misshandel igen. Något att fira en gång om året tydligen.
Ja…
Hälften av alla på jorden ligger i detta nu UNDER någon och blundar och hoppas på bättre tider.
Alla känner någon som ba I got faceraped by a!
Fettival.
Tjejer står och mäter sitt kroppsfett per inch medan snubbarna ba woush spela gitarr o ta över världen.
Fist me iron!

Alla känner alla som blivit fistad med en red wood Batman fat positive Berluscones pudelrockare. 
Sådär när man ba blundar och tänker på något annat och hoppas att det ska gå över ty man får för sig att man va born this wäjj.

Om jag kunde så skulle jag klä ut mig till superhjälte, flyga till Kongos djungler eller Örebro eller det där torget i Sudan idag där ett par kvinnor blev bortförda och troligtvis våldtagna utav bara helvete efter att ha demonstrerat för minskad diskriminering. Jag skulle lyfta upp alla våldtäktsmän/gubbs/svin och skicka dem till en parallell dimension – ett djungelområde i obygden, fast som kvinnor.
En antihjälte av blod och piss, men nödig.
En motsats till alla Hitleresque James Cameron Galliano Flee back anorektisk can´t dance Monster som sett för mycket porr.

Det har blivit lite för tyst asså hörrni. 
Det stannar alltid vid: Oj med Gu va tråkigt för dig, att du blev våldtagen eller slagen till svennish flag eller nojjar över fettvalkar på röven. Ja nej det är förjävligt, någon måste... zzz göra... zzzz någozzz. Det finns något narkoleptiskt över människors engagemang.
En slags ytlig och därmed helt oförankrad falsk omtanke om sina närmaste och onärmaste?
INOM VISSA KRETSAR.
Eller klassikern: men jag är inte feminist.
En generell: men oj vad tråkigt FÖR DIG.
Alltså: phew jag slapp undan döden, slaget, skiten, nobben, heartbrejket EN DAG TILL!
Nej.
Gläder mig till: oj shit ja nej vet du vad nu kör vi en internationell generalstrejk, alla på jorden bara skandera: SLUTA NU! Så tar vi det därifrån va.
Gärna årets ALLA dagar.

Slutligen, sjunger hon verkligen:
Jag bryr mig inte ifall hela klubben dog.
Cause the pot is in my head. The pot is in my head?

Blod och piss/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.