söndag 27 mars 2011

The adoration of the magi


Pms för övrigt:
I have stress. 
I do not like stress. 
Stress: Go on holiday!
Någon googlade just: Sex mit insekten.
Bipolära mig hit.
Hej. Jag låg död i tre år innan någon upptäckte mig.

Söndag: 
Får lust att knacka på hos varenda granne och fråga ifall ni lever. Och erbjuda assistans/sexuella tjänster/underhållnig om ni inte gör det.
Starta en Facebookgrupp som heter något i stil med ”knacka på hos din granne och kolla om den lever”. Bli intervjuad av Aktuellt som ba: Det här fenomenet har ju spridit sig som brasan och folket har slutat dö mol alena.
Men då måste jag bli mycket mindre blyg först och det kan fan dröja.
MEN HAN HADE JU BARN FÖR SJUTTON!

Huckle helvete.
Jo javisst det är fint med kunskaper från förr och tjugitalshår och trattgrammofon.
Men ta det vidare da!

Sluta leta kärlek som desperado.
Dr Hibbert.
Jag tröttnar så fort. Man är less redan innan man möts, har redan sett början, mitten och slutet.

FABIO!

It means I leave you in anguish, wallowing in
            freakish misery for ever.
/
The great Masta

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.