lördag 3 maj 2008

Klaga är ondska

-Call me Lou
-So Lou call me

Klaga är ondska
Människor som tycker att allt är alla andras fel är ointressanta, du är ful, Indiana Jones är cool, jag är ful osv osv
Man kan faktiskt dräpa människor med gnäll, asså sig själv också med rakblad och självsvält.

Försöker surfa men det går inte, det är för meningslöst. Surfa är för losers, nej nu ska jag bli en vinnare och spela bimbolotto.

Alltså
Anything you can do I can do bitter.
Mitt liv just nu: vad är väl en bal på slottet? Men Viktig insikt: alla har det bad.

Känner mig rätt ofta som han i ”trainspotting”
Någonting saknas i mitt liv.
Ordet skeptisk
Tech noir
Sarah Connor vad hände Linda Hamilton
Dolly
Dolly
I´m your man
Give me my bong back bitch!

Kim och Magdalena har tillsammans delat ut checkar för flera miljoner kronor. Ta mig bort ta mig hem ta mig…
Give me my bong back bitch!

Inga kommentarer: