torsdag 29 maj 2008

Jag äter barn

Bitch bitch bitch
miau miau miau
voff voff voff

Kära dear dagbok:
Var lite glad, drog till långholmen, kände mig som Quasimodo, gick hem.
Men det är vackert att slitas mellan ytterligheter: harakiri - livet är en fest - harakiri - allt är för jäkla vackert - harakiri - jag hatar hela mänskligheten, varför är alla så jävla dumma? - harakiri - harakiri - livet är som en bra färgfilm...
Gammal love erbjöd sig att fly ut i skogen med mig och leva som varulv + varulv i tid och evighet, det lät bra. Äta oskyldiga barn och yla naken under fullmåne låter som en skön omväxling. Bli hatad och skjuten... Obeservera att jag låtsas vara top of the foodchain på köttbutiken.

Annars mannen:
Fick lite skrattstock i halsen - en kille var jävligt rolig - Appelqvist från Skåne nånting, hoppas han får vara med mer i allt möjligt, var kul fram tills tre skitfulla grabbs satte sig på mig av misstag, jag är tydligen inte sex meter lång och skitbred som jag trodde. Såg att en konstnär jag kände igen namnet på gjort en utställning som hette baggen och vargen, vad är det med vargar och kids och blod nu? Det såg fint ut. Såg att moderna satsar på blod en stund, blooood mannen blooood.

Dagens haiku:
Finns det någon som inte står och juckar på sin egen spegelbild o piskar sig själv samtidigt?!? Läs en jävla bok istället för helvete. Norén antecknar i sin dagbok osv

I´m just a normal guy, I like to do normal things. You know manly things like: i en ding ding värld osv Let me love you.
Det är en yta på ca 5 cm… Och så känner man så tydligt när folk har bestämt sig för att man inte passar, asså som en kakform, som att baka brownies i en jävla pajform osv. Man är för ful helt enkelt. För tjock helt enkelt.

Nu börjar nonsensdelen av texten:

Florence might be gay
”Syndromet”
Och Prudence

Charm el shake
Charm it good
Hallah
Allah!

1 2 3 det här går inte
4 5 6 det här går inte alls
7 8 9 det går åt hell och tillbaka
10 11 12 …

Ja motsatsen till Di Leva
tha Patrick Bateman
"syndromet"
motsats till hälsa
bli hatad, få hata. Låt dig övertalas – var sjuk. Bli yxmördad
yemen bli det då

Drömde att en kompis hade en underjordisk håla i Stockholms ström - en egen liten subkultur.
Man skulle vrida på en ratt och luta sig bakåt för att komma in, tror inte att man kunde komma ut.
Men han hade grävt dvärg för djupt och det bodde en massa demoner där.
Jag blev automatiskt Buffy som skulle slåss mot demonerna men det var inte så farligt, observera!
Demonerna såg för övrigt ut som Sarah Brightman i fladdriga new age tyger. Vi fajtades med pappersflygplan, den som kunde göra det mest komplicerade av en liten lapp av papper vann. Man fick plocka leksaker för att slåss med inom en viss tid, i en slags boxningsring fast mer som en svinsmal catwalk. Min motståndare såg ut som en goth Sarah Brightman som slängde färgglada barnbestick av plast på mig, mina armar blev helt söndeslitna. Jag fick ett uppblåsbart basebollträ och smashade tillbaka besticken men inget träffade men det var inte så farligt, det var kul.

För att sammanfatta de senaste dagarna - inte så farligt, det var kul.

Haha det bästa med min blogg är att jag har haft ca tre läsare på hur många månader som helst. Det är som performance-teater. Men det spelar ju ingen roll för mig, det är inte som performance teater.

"dear stina kajaso - your bimbo doll is dead"

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.