söndag 25 november 2007

Sluta andas


Jaha okaj det har vart så mycket utsläpp från kloakdelen av min hjärna ett tag så nu har jag det rätt sjysst, det är ju bara jag som läser min blogg ändå, det är en inre dialog - rätt givande. Jag skriver så mycket obegripligt svart blajj, och skriver om och skriver om och ändrar mig. Det är nästan omöjligt att bedriva en konstnärlig verksamhet som dör om inte allt är superorganiskt, ingenting statiskt, därför bra med bilder - dom sitter kvar.
Försöker att inte bli paralyserad av prestationsångest. Det ska vara roligt roligt och det blir bara det när man inte grubblar grubblar och när folk slaktar ens hjärtmuskel så tar det ett tag innan det blir som det ska vara igen. jag skiter i det där nu, jag är för vek.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.