fredag 23 november 2007

Kniv


Du är min lilla rent boy, du betalar aldrig tha”rent” och du har aids aids och sjunger och dansar om att du inte vill betala ”rent”. Jag bär dig medvetslös över snön, du får flyga lite i mina armar, det öser blod från dina handleder, det är som om någon har grävt på handlederna dom är som stora kanaler. Vad sjutton är läder gjort av egentligen? Djur ser ju inte ut sådär… som en mc jacka. Finns det någon slags läderblomma som man utvinner läderkläder ur?
Alla sniffar stora högar av kokain stora som en hel mjölpåse. Det har snöat en hel dag, min näsa är Rudolf röd. Jag är hemlös fast luktar inte särskilt illa, jag är ett döende hepatosarkom.
Varför ska han inte hinna fylla tretti? Jon Blund var kommunistpropaganda och han brukar påminna mig om Andreas Baader när jag sover. Det där om att man är helt i mörker och handlingsförlamad häruppe och aldrig får fylla tretti, om att alla äter palt.

Du har aldrig sett snö förut, eller bastu, eller öl. Det är varmt som i helvetet och man bankar skiten ut varandra samtidigt som man dricker starköl och man går ner i vikt samtidigt. Heja sverige, vi har inte haft krig på 2000 år och snart har alla tagit livet av sig så då finns det ju goth om plats. Släp släp i snön och blodspåret kåtar upp vargarna, det är fullmåne.

Jag kör tåg, mejar ner alla självmördare, björnar, örnar, älgar, grisar, renar och samer. Man får skrapa av dom morgonen därpå, kan forma nya raser av skrapet, det blir min egna Tolkien bibel värld med onda och goda djur som krigar mot varandra med människoröster. Och det är alltid han Gandalf som är den goda.
Eden
Nåt slags paradis med pepparkakor som är hans hud som man kan smaka på. Glasera hela jävla killen med galet snuskiga symboler.
Vi tävlar om vem som kan suga mest kniv.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.