söndag 4 augusti 2013

Beyonceee


Det är så lätt att bli helt dum i huvudet.

Beyoncé pratade mycket om Gud i sin dokumentär så nu går jag loss på tro också. Tänker på vad B skulle ha sagt om jag bad henne om råd som om hon va Gud:
Typ:
Bitch, you need to get paid, you cant be walking around doing stuff for free, you are good at what you do, don't you be letting nobody tell you different.

Typ så.

Bra tjej. 

Ska man lyckas med det här jobbet ska man egentligen jobba dygnet runt, och jag kan bara säga: Vad tar ni för valpen där i fönstret?

Det får gå anyways.
Det är så många som är helt dumma i huvudet.

Där går en idiot som samlar på stenar, han har en miljon. 
Sten. 

Dagens teveprogram som gav mig lite joy in the legs:
Den brinnande poeten. Nästa gång någon hånar mig för att jag skriver dikter ska jag tänka på den filmen.
Och Beyoncés film, den va la helt okej.

Och:
Var Modig.
Var Modig.
Var Modig.
Inte taskig, nej sir.
Be bräjv.

Om folk tycker att du är konstig, dra ned brallorna på dem. Om det känns som att alla andra är bättre än dig - ta allt och spring. Och gör din skit anyways.

Häj

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.