lördag 16 april 2011

Klipps of insanity

Grim do the heavy fandango:


Alltså om ni hade sett mig idag va, intrasslad i plast, rep, kartong, säck, tejp - inuti en bur! I ett desperat failat försök att göra något som jag inte hajjar hur Houdini fick till?
Hade inte då ditt kalla hjärta veknat?
HUR I HELVETE TAR MAN SIG UT?
En metafor över livet hörrni.

Åh Justina Bieber!
Jag känner min puls stiga ba: ommpf omppf.
Nu kommer pollen. Nu kommer insekt!

Nu drar kometen (bye bye).
Och lämnar oss kvar här mol alena.
För att vi pokade i den med pinnar, vi kunde inte låta det vara.

Hej.
-Det är jag som är Mårran.
(kväver en gäspning)

Pig out!
le frreak ce chique/
Hog

4 kommentarer:

  1. Ditt utbrottsförsök är lite vackrare än livet i allmänhet iaf. Om nu det är någon tröst.

    SvaraRadera
  2. Tack J, det är bästa trösten. Bra tankar o samtal torkar tåren.

    Stor kram!
    Stina

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.