onsdag 13 april 2011

Extra grymt

Åh - Jag ser ljuset Jonathan.

Jonathan jag ser ljudet. Ser du?


Lukashenka och hans son.
Jag gillar hur hon liksom klättrar upp mot honom mit no neck.
Hon ger ondskan en ny skepnad.

Lisa Ekdahl.

-Jag spelade tamburin i Wilson Philips.

Svensk romantik:
Åh Gud minns du hur vi satt där på bion och inte tog på varandra.
Åh minns du hur vi gick och fikade tretusen gånger utan att ta på varandra. Åh minns du det? Minns du hur vi inte gjorde någonting alls, oh DO YOU remembah?
Åh minns du hur jag skrev till den där konstiga bloggtjejen som trodde jag var nere i henne, minns du hur vi skrattade åt det.

Konstiga människor söker upp mig, är det någon slags hämnd Master? Är det för att de vill att jag ska tänka på dem. Varför ska jag göra det? 
/
Batman

3 kommentarer:

  1. Om du behöver avlastning så kan du alltid skicka dom till mig, så tänker jag på dom en stund.

    SvaraRadera
  2. Åh Calle, tänk om det hade fungerat - vilken praktisk sak - mental avlastning. Jag kan ta över lite annat grubbel, vi kan byta.

    Du är bäst!

    P.s. ser ut som jag ska till Düsseldorf va? :D d.s.

    SvaraRadera
  3. Indeed :D:D:D:D:D
    Deutschland! (klapp-klapp-klapp) Deutschland! (klapp-klapp-klapp)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.