tisdag 16 februari 2010

Phloston paradise

Modeblogg-
Kolla rolig hatt o dräkt jag hittade på kupan för en femtiolapp. Den och tjejen på bilden kan bli din för en femtiolapp.

Men har du lagt på dig lite?
Nej.
Har du ingen skam i kroppen?
Nej.
Men vilken verklighet lever du i?
Din.

Hittade en bild på mig som liten knatte, haha shit asså, ge mig det självförtroendet tillbaka nu tack.

Men vill du inte vara lite som de andra barnen?
Nej.

Lite såhär är det ibland:
Jag ska till Finland.
Men skulle inte vi… jaha okej Finland.
Nu ska jag till Ryssland, Estland och Tyskland också.
Jaha jag trodde… okej då gör jag något annat så länge da.
Ja jag mår inte okej så nu drar jag.
Jag stannar väl hemma tror jag.
(några dagar senare)
Jag flyttar hem till dig nu, eller asså jag har redan flyttat in alla mina saker på dig.
Jaha men… skulle inte du till? Vafan?
Men jag får väl göra vad jag vill det kan väl inte du bestämma.
Nej det är ju klart men jag trodde du skulle till Finland?
Men det är väl inte så farligt.
Ehm…
Din reaktion är ju sjukt egoistisk, du kan inte säga att jag är dum nu, jag måste få göra precis vad jag vill.
Jo men jag mår inte bra av det här tror jag.
Va?
Ja asså det här var ingen bra grej.
Den var bra för mig så jag fattar inte vad du menar.
Nämen asså…
Jag tycker nu när jag tänker tillbaks, att det här var det bästa jag kunde göra.
(tystnad)

Fan skogen hörrni, man trivs. Här finns inga dumma människor som surar ned ens tillvaro, och ibland kan det vara djävulskt skönt.
Hälsningar.
Bear

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.