lördag 20 februari 2010

Houdini

Alla ba: ja jag blev mobbad, det var hårt.

Ja livet...
Det började som en skakning på nedre däck.

Lite modern dans:
(jag hatar att behöva ladda upp på vimeo med det har ju varit fuck med bloggers videogrejs)

Den här videon kallar jag KVINNA.
eller
BANDAGE.
TITANIC.
Rädslans koreografi osv.
Utbrytarnummer.
Wrapped in plastic osv.
Waldo osv. (asså fågeln snackar)
Det här är fortfarande en avspärrad brottsplats.
Det är inte alltid lätt att plåga sig själv.

aka
Voododockans förbannelse. (Bättre att uppleva vadsomhelst än att inte finnas och inte få vara med om ett skit, eller hur alla mina små suicidala vänner?)
Tänk på rymden osv.

"Jag offrade mina skor för den gröna ludret"
Integration
Cynism
Varör teater är så tråkigt
Varför teater är så jävla usch ofta
Varför folk är svin för det mesta
och
Droger
Prostitution
Aids
Bantning
Vampyrer
Diskbänk
Politik
Mobbing
Jesus

Det var gratis.
Paris.
Allt luktade skit.
Och glädjen gick inte att ta miste på.

Känner mig skeptisk till det här med kvinnor.
Vad vill dem?
Varför finns dem osv.
Hans Shäjker
Knyt ditt eget ris din sköka.

Radioteatern ger:
Slappna av i tarmen och bara let go.
Som i kyrkan.

De kallar oss monster.
De ba: You monsters!

Ni ba: Enough from the clown!
Eller som Gunvald Larsson säger:
-Jag ska följa upp fnaskspåret!

Kram!

Men hörrni... Timotei?
OCH
Blue man group???
Mitt schlagerhjärta gråter.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.