lördag 9 maj 2009

Fist date

Lider du av samma sak. Man blir en slags besatt demon. Slagga in till den här: Jag kan dig.
Sedan tar man bussen hemåt, går in på seveneleven och tjackar något äckligt, sms:ar några vänner och försöker somna om.
Man grubblar...

She looks moist, and pregnant.
Allo?

Do the crazy walk
Det är inte jag, du är ful
Ful.nu
She´s got at great personality
Typ ful
.nu
built to läst – vad betyder det eg?
Definiera smaken på läkerol original?
Hm den smakar… läkerol?
Finland?
Ukraina?

Håller kvinnor alltid med varandra? Även de som är vägg…
De pratar med morse mim:
-----------------------------

Do you really want me
am I reallly spermcial?
Jag är i Mokba
Jag är Cooper post Bob i Mokba, äter Börek.
Mokba
Yeah
Som om dimman har lättat
Fruitfly
Uptight and a little bit fruity

Fist date
Den söta lukten av sopor
She wrote
The sweet smell of success
Murder
She wrote
När folk gruffar runt runt frukost
Folk flest
Vi har gemensamma vänner
Livet är som en chokladask
Hälften är äckliga och man orkar inte äta dem och så… får man finnar
Tidelipom DELETE

Drömde att jag flöt fram ovanför marken jättefort genom hela norrbotten, skulle berätta det för farsan. han bor där någonstans i mitt parallella drömuniversum. Natten innan drömde jag om bananskal, på dagen höll Kate ett föredrag där hon nämnde vikten av bananskal, jag o Lisa diskuterade mannen på taket och hur fint det är att de inte sover på hela filmen, de ser så jävla trötta ut. Sedan såg vi första avsnittet av Battlestar Galactica, där fick de inte heller sova. Jag har sovit dåligt.

Den här låten är som en kniv i örat
Om helvetet finns går den på repeat där.
Korpsorkestrarna övar utanför fönstret, 17 maj annalkas. Spring.

Högaktningsfult
Stina

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.