söndag 25 januari 2009

Sprayskit

Sprayskit
Det fladdrar till i en tyllgardin.

Tittar man länge på tapeten blir mellanrummet mellan blommorna små drakar.

Jo
Jag var på fest.
Alla fotade varandra hela tiden. Tur för de som är snygga.
Skolfoto.kom
Jag minns att en man gick över min hand med sin gymnastiksko utan att reagera. Att jag svingade mig upp och ner för en stripstång och gympade till Traci Lords, samt att jag tillslut kom på att mitt crappiga självförtroende nog är Sveriges fel.
När allt är över, snälla res dig upp och gå.
Please asså.
I mitt förra projekt jobbade jag med 15 minuter av berömmelse. Den här gången jobbar jag med 15 år av skam. ”I framtiden kommer alla att skämmas i 1500 år.”
Sverige,
Roccos hardcore nightmare of shame där vi alla kommer att behöva uppsöka kirurgen för att sy ihop våra blödande rövhål.
Om du vill tappa mer tro på mänskligheten – läs flashbacks forum.
Ligga kan göra ont, det kan göra seriöst ont. Tänkte demonstrera hur ont det kan göra.
Sprayskit.kom

Klassiska festposer

Jag tar på mig en basker så kanske jag kan koncentrera mig bättre. Kan du känna igen dig i det här?
Min största skräck är inte Gud och Satan. Jag är rädd för Rocco och Rocco. Eller jag vill stjäla Rocco och Roccos kreditkort och köpa vingar med bindor för pengarna. Sedan binda fast dem i min källare, pusha in ett par blodiga tamponger i deras kroppsöppningar och tvinga dem att donera alla sin pengar till välgörenhet dag ut och dag in i ett par bast (pff haha ja hajjar det mongade i det resonemanget) innan jag säljer dem som dörrmatta till f.d traffickingoffer. Jag tror att jag är deras största skräck.

Allt kan sammanfattas med ett citat ur tv-serien Angel av Joss Whedon: ”En hjälte accepterar inte världen som den är. Han bekämpar den.”
Men hon…
Kan inte ett skit så hon bara… Mjä mjä
App lapp sa at du slapp
Vaselin på gaddarna
Protesen har enligt min mening stärkts
Blazer blazer loba loba hej
Loba loba loba hej

Jag ska knulla ett omöjligt hål med ett bröd

Squirta något jävligt långt med neonvattenmaskingevär in i ögat

Obligatorisk Gerard Depardieu – Barbie m potatisnäsa
Obligatorisk våldtäktsscen

Med gnällig röst:
-Nej det blir svårt det dära
Torrt
-Det kan bli svårt det dära

Bygga mitt alter ego
Altar ego

Kanske blir bättre, mjora. Sitter o lysssnar på Ternheim och BD och tänker på folk. Det här var fint

Bilderna är för övrigt från huset vi en gång hade men som vi plötsligt inte fick vara i längre. Jag smög in och fotade lite för någon sommar sedan.


Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.