söndag 16 december 2007

Merci my little way of.... + farsans gamla glajjer och pastell färger


Folk som skrämmer, som luktar hierarki eller vad det heter, Jante är rolig, folk som är ensliga och tror att dom är tråkiga, folk som luktar skit

Kärlek kärlek är viktigt, det viktigaste kanske är bara sitta och vara kär
Och man bör vara snäll och säga förlåt ofta – som i USA
Im sorry

Ditt undermedvetna skäller ut dig
Men hon är stark den jäveln
Om man älskar någon, If you looove someone… set them free
Då gör man så även om man hatar dom

Motivation panik
Gud är en insekt
Gnäll post grunge typ silverchair

Skära frusen kyckling med elektrisk transjör? Medans man säger:
You made me do that
Slå mig bebis en gång till
Folk som skaffar barn är dumma i huvudet, take that mensa jävlar!
Folk ba: bla bla bla
Jag ba:…_ _... _ _.._ _ piip piip
Jag kan vad alla heter i Dallas - alltså är jag
Jag kommer ihåg Alf
era jävlar

Dagens gnöl:
Det är så sorgligt med Amy Gnällhus, måste alla gnälla, knarka och nästan dö?

Någonting med Norrbotten får mig att känna mig som en mail order bride
Har släpat en pinne efter mig hela vägen hit så att någon hurtig fan kan få gissa vilket djur
Har fått så taskig hållning så jag går snart på alla fyra ben

Tillbaka till post armegeddon land efter att den gigantiska kuken från rymden har landat, sitter framför teven och skiftar kanal var andra minut, så är läget. Vi hade ett liv, lät det glida förbi fete a complis
Men man vet ju hur det kan gå fete a compliserat

Har listat ut att det bor ett par till grannar här men dom går aldrig ut och har persiennerna neddragna men en av deras hundar kommer förbi..
Här är det konstigt att vara, gudagoth kanske?
Kollade in Leilas jul på teve och insåg exakt hur mycket jul man kan fira – det blir aldrig nog! Man kan inte pynta klart och ha nog med tindrande barn och skit
Cupcakes o crap
Inget är för evit ta inget för givet inget är på riktit allt försvinner klyschor tar aldrig slut inget är sant inget öde ingen tur

Hon är blond

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.