onsdag 6 april 2016

Fula kid Joe

-->

Ord som känns döda:
Fred
Moder
Koltrast

Okej modern är inte död men koltrast och fred.
Och semester.

Du, du är lite lik Jeffrey Dahmer.
















Jag har glömt bort hur man målar.

-->








Jag drömde om dig inatt.
Att jag ska göra ett projekt om alla hopplösa förälskelser fast det handlar inte om mig. Det handlar om Jeffrey Damnit eller typ Toffsan och fittan eller va de heter.

Gu va jag är kul (kuk).

Hon är så vacker skör skriver fina dikter
Stalkar med glödgade kinder
Alla vill ha tjejer som hon
Trovärdig i ord som:

Vind

Hav

Klor

River
Ritch ratch
Fili
Bom
Bom
Bom

Går bomp

In le night

Det här är den perfekta texten
Ingen skam
Du kan inte lägga ned telefonen nu!

-->




































Om man säger att man är något är man det då?
Är man häxa
Björn
Karrhu
Gnagare
Vägg
Tapet
Kloak
Ungersk
Icke bipolär hallojs katt people

Ligger platt
Jag skulle så gärna vilja odla grejer
Typ vara fri och härlig
Lars lerin, Stina Wollter osv. Att de ba shit vad du verkar härlig och har en såndär sprudlande personlighet vi kommer att minnas dig när du dör vi kommer att gråta och dansa på din grave.
Odla grejer
Leva resa liksom fly away
Och konfetti och grejer
Äta konfetti
Kittlar döds

Jag vill baka
På med pälsen in i grottan

Tankar efter The Descent 1 och 2
Jag vill göra skit som folk kan relatera till
Bajs
  
Hon går i bara trosorna ba rätt in i skogen
I bare trosera
Rätt in i skogen
I kallipperna
Nej hon studsar
Hon fan skriker
Hon fan springer

Rätt ned i gröttan

Sarah you must get tillbaka in i grottan igen och igen 

Jump scare (hoppskräck)

Man blir inte kåt om man inte är kär
Jump scare (hoppskräck)

Hemma hos Jeffrey Dahmer
Jump scare (hoppskräck)
In i grottan, Sarah 

Nu ska onkel farbror pappa berätta hur det ligger till
Mumin – överklasstroll.
In i grottan, Sarah 
Sitt där i päls och vänta på din bästis med en ishacka i benet som låg med din snubbe och mördade din andra bästis med en ishacka i fejset
och barnet är dött
och mannen är död
och kamerans batteri kan aldrig dö
och hur du än gör så måste du alltid tillbaka till Acapulcogrottan eller vad den nu hette där mumintrollen (crawlers) bor och (hopp skräck) hacka dem till keso (muminfärs)

Det här är en metafor för nånting 

































Jag gör bilder av familjelife.
En clown bildar familj del 1.
Fast
Man har bara sig själv tillslut. En själv är ens närmsta familj. Folk som inte har familj är ledsna och folk med familj grinar över det, ingen är glad. Så vi gör något annat i stället, vi gör fantasy.

Jag tycker f.ö. det jobbigaste med att bli förälder är att en måste städa hela tiden, och att folk säger hur hemskt det är att vara förälder. Sedan kryper vi ned under täcket jag och barnet och piper varandra i magen. Och att folk säger att man göder patriarkatet med att visa brösten. Jag göder ingen, fölk kan pipa sig i röven. Och att man plötsligt representerar någon slags tönt. 
Andra kan va tönt.

-->





























Mitt första minne av sorg är när jag hörde Teddybjörnen Fredriksson får the first time.
JA SÅ HETTE HAN
EN GÅNG VAR HAN BARA MIIIIN OCH VI ÄLSKADE VARANN!
!!!!!
!!!!!!!!!
In i el grotto, Sarah
Den första kärleken
Slutar alltid med sorg och bedrövelse
Nej death

Asså man försöker
Failar
Försöker
Failar
Death
Och försöker igen
Och det är bra grejer
och
-->
Horse
Hoes before bros
Horse before hoes before bros

Minotaur
Kentaur
Barbietaur

-->
Om jag vore ett tarotkort skulle jag vara tio knivar i arslet med en kvast.


-->
Varför vill inte Lars Lerin bli min kompis? Eller Stina Wollter? 
Jag har ingen sprudlande personlighet.

-->
Det här är på riktigt helt autentisk gjord på riktigt kött och ben från människa en sann story med bara riktiga människor. Ingen fantasi och riktiga människor på riktigt. Liksom. Inget som sticker ut. Den verkliga sanna verkligheten så som den ser ut. 
Det här är skådisar som tränat i flera år för att det här ska verka så trovärdigt som möjligt. Slagit ut alla sina tänder och bränt in KO i röven, allt för könsten. Opererat in popcorn i kinderna och jojobantat i sju år.  Allt som har hänt har liksom hänt. I verkliga verkligheten. Allt är på riktigt.

Du använder dig själv mycket i din konst va?
(du tar många selfies).
Ja…
Är du häxa?
Ja.
Legitimerad?
Nej.



 


























Phew


1 kommentar:

  1. Du är et geni Kajsa, och jag älskar fortfarande allt du gör.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.