måndag 5 oktober 2015

Titta hon snackar again 3

#broiler#självplågeri#blobby#förlossningsdepression#dikt#köttberg#det#ordnar#sig#alltid#dot#com#förkylningsdepression#tromsö#kärlek#fårinteätagodis#kollapåminbebis:


Såhär:
Clown skaffar barn.
Clown blir asasjuk.
Skriver lång text.
Stryker texten.
Slown kommer tillbaka strong.
Strong clojn!
Clöwn försöker separera konstclojn från realitysåpaclownen.

En dikt.
Kim Lard-Ass-igen
I den mörka skogen
Anklagar sin mamma för allt mellan himmel och Jordanien
I den stora skogen
#nustängervisverigesgränser #fatass
 #ensam#ung#kvinna#fallosfjäll#penisberg

-->Jag är kreationist.
Jag har rest norrut för att arbeta.
Jag dräper sex dagar i veckan och vilar på lördagen.

--> Jag vill åka heim. 
Jag vill alltid åka heim vart jag än är. Som en såndära vahetere som aldrig kommer fram till dörren så är jag aldrig hemma.  
Jag längtar efter att hålla min unge hela tiden. Han tycker bättre #om#pappa. Jag måste #pumpa #pattarna hela tiden.
Tjo penis.
Vad betyder Jesus för dig?
Jag hör barnskrik när jag blundar.

Allt är på rim.
Allt, allt är på rim. 

Skogen rimmar på skogen på skogen på skogen på skogen rimmar på skogen. #familjealbum#semesterbilder#ankor"turtles#helajävlaskansen

Hej hej

(fotona fotade av mig och Eyal Shachar)


Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.