lördag 14 april 2012

Toilet

Aka mannen med den gyllene "pistolen".

Kack Metal.
Off with their heads.
Who killed Chloe?
Karl Pedal?
Skalle-Per?
En gubbe rör runt i mjukglassmeten med en motorsåg.
-Vad håller ni på med?
Har en sorglig känsla i magen, men fin. 
För tajta jeans för kuken på ett sånt där sjuttiotalsvis.
Pugh sjunger om sin grävmaskin.
Reclaim your brain.
Grungesång och ett spekulativt ordflöde om sex och violäns.
Typ MUTTA!
Mutteri.
KAck.
Mutta mutta mutta.
och hej!

You summoned me captain?
Och alla i hela Sverige skriker i kör:
Men säg något viktigt da för h...e. Säg något som betyder nåt! Skrik något som betyder något da för i helvete.
Landkrabbor!
Jag vill att du ger mig saker gratis!
Jag kommer att dö i förtid.
Klappa katten.
Klappa den hard.
Miau.
Min mun väntar barn.
She man:
-Lägg mig.
Han verkade ju så trevlig. Sista spårvagnen hem. Stadens sista diskotek. Med sista spårvagnen. Sa jag det?

Undrar om jag skulle märka ifall det blev krig nu, asså precis nu, nu, näe nu?

Kollar på en dvd med Meat Loaf som jag fick. Jag gillar Meat Loaf. Köttlimpan sjunger som om livet vore honom kört. Och han har inget mc-kort trots att alla videos och bilder har motorcyklar på dem. Sådant gillar jag.
Like a bat out of hell saucy young college hotties.
Young.
Med betoning på Youngggg.
Fredagkväll. Grattis Linköping!
På teven dansar lönnfeta kändisar till Veronica Maggios självgoda proggtexter om hur alla vill dra på hennes hemmafest, precis som them bloggtjejer.
Det är som att operera sig i fittan.
Det är exakt samma grej.
Titanic - skeppet som fan aldrig sjunker.
Ett ben rött.
Skrivet på bruten svenska. 
You know it aint easy, running up för den där kullen.
U know it aint easy... Jag hoppade från tallegren till tallegren och stötte hen mitt lilla BEN. 
Mitt röda Nordkoreanska adoptivkommunistben.
Mitt benbensben.
1 pungkula. 2 pingstkyrka. 3 pungkula.
Osv.
Stötte han sitt lilla ben och ja ni fattar.

Svennish pop på svenska gnäller på ungefär:
Det blir hemskt mörkt här.
Det brukar bli väldigt mörkt.
Jag skulle sätta eld på mig själv om jag bara hittade gnistan.
SARAH JESSICA PICK AXX.
Skulle jaga runt dig med en PICK AXX om jag bara orkade. Hittade peppen. Men det känns som att jag inte är någon. 
Gratis offer endast tio kronor!
Jag skulle sparka mig i fejset om jag bara hittade en spark. 
Svensk pop när den är som bäst. Pekar på kortet och säger familj.

Who the man.
Where tha man.
Here tha he man.
Borrar nu fiktivt in mig i din imaginära bröstkorg slash armhåla, in i en värld av mysk och svett och div. attiraljer man kan finna på vägen. Koppartråd, en blodpump, Game boy.
Allt jag önskar mig är ett par Black Milk tights, precis som alla andra.
Hej.
Waggadeng deng.
Känns som att du säljer dig på din olycka, som alla andra. Fast livet är ju ganska killer nazi clown from hell stundtals, jo så är det ju.
Vaknade med snö i sängen. 
Jag kan inte skriva.
Längtar lite.
Alla vill vi komma home, borra in trynet i en stor pattig köttfärsbarm som luktar mandelolja, eller den där håriga bröstkorgen med mysk och svett, eller ett gult fult hus i ingenstans.
Hem sweet hem.
/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.