söndag 29 januari 2012

Tuben

Det börjar med Armageddon och slutar med gasmask.

1. Greppar ett handgun men är run out of ammo. Går loss.

2. Om man kör på någon med tuben får man två biobiljetter och en timmes terapi.


(startar tåget)
DET HÄR JÄVLA YRKET!
Man tänker väl att det finns de som paddlar på i samma kajak.


No mold can bring me down!
3. Jag är skit och du är champagne eller nej hallå stop tut vänta förresten.
Inget jävla mögel. Osv.

Det börjar med bråk och slutar med slaktmask.
Man är ledsen i typ fem minuter.

4. Nu är det min tur.
(dramatisk musik)

Ser jag gul ut?

Det där med att hålla dina vänner nära men fiender asnära har jag aldrig fattat.
Keep off!

Är ensam hemma samma som att sitta i ett rum utan människor?
Får man upprättelse.
Tar de sig i skrevet?
Tog ett äpple.
Sedan kom du.
Nu får det väl räcka.
Men hur ofta händer det?

Farbror Melker.

Ja du ser lite gul ut.

Alla ba: allt är bra.
Det är bra.
Splatt.
Det är skitbra.
Shit vad bra det är.
Splatt.
Michael Bindefeldt bra.
Teflonbra.
Jag har berättat det här förut?
Splatt.
Splatt.
Splatt.
Går som Batman uppför en vägg fast parallellt.
Yeah!

Kanske bara den stora förvånade gapande munnen över osäkra pubertala psykopatiska människors ondska.
Jävla svin.
Bli aldrig ett sådant jävla svin.
Använd din kropp och hjärna till bättre grejer. Bli inte en svikare som ljuger och förnedrar och hugger folk i ryggen. En jävla snubbe liksom.
Kan aldrig vara roligt att ha människor i ens liv som hatar en.

Greppar mina tjugofyra biobiljetter.
Höh. 
Oink.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.