söndag 7 augusti 2011

Shoot em up

Känns som att jag har brutit bröstkorgen.
Brutit hjärnan också.
Ring bambulans.
Fast på ett roligt sätt.

Oj oj.
Hur ska det gå med all teater?
Jag vet inte alls hur man gör längre, folk mår ju bara dåligt ändå.
Jag tror kanske jag ska börja göra porrfilmsteater? Konst och kladd utan tanke i en fin blandning.

Utopi azteka med extra cheese.
En avsugning som varar i flera timmar, folk hinner gå hem och onanera och drömma om kärlek och grubbla om sin framtid, ha tvättstugan med existensiell angst och komma tillbaka och sitta ett par timmar till.  Och fika.
Så ska teater va!
Svampiga läppar utan känsel.
Alla hoppar nu!
Varm säd som rinner ned i halsen.
(Stor sjöfrukost)
Varma applåder.
Alla kan skriva: oj du är ett offer, ditt luderoffer.

Såg just en gatuflicka valla hem två kunder, två packade snubbar som inte vet vars hölen sitter, de tycker bara om att höra grisen skrika. 
Oink.
Hon kommer ha tråkigt en stund och sedan läsa en bok, kolla teve, ringa en kompis, peta navelludd.
Alla hoppar och dansar fult, tänker hon.
Man vill ba lägga ned dem alla. 
Drugor på cykel i nån slags parad. 
 

Såg ett par gogodansare också, i fyrtioårsåldern. 
Undrar vad jag gör när jag är fyrtio? 
Gogodansar såklart!
De gör svart konst.


(filmmusik)
(i svartvitt konst)
Du bara gick. Du blev ba helt tyst.
Världen är fluffig.
Ett skrik.
-Aaaaaa!
Mage som kurrar.
-Kurrrrr.
Dub step.
Någon som trycker sig intill. Bara för show.
 Runt en påle. Matar två äpplen med en häst (se det för ditt inre nu).
Och alla kvinnor i hela världen trycker upp sina pattar mot en glasruta (se det för ditt inre nu).
Och det där me glassen i Köpenhamn, they love it.

(Armageddon) 
Din vilja att tro andra om gott kommer att bli ditt fördärv.
Shoot em up.
Hon är the dark night och du är ljuset. Hon har lagt en stor svart filt över din kropp och klippt två hål, ett bak och ett fram. 
Zucchini.
Hon kommer göra så att du har svårt att sitta ned en tid framöver.
Släpar in ett gigantiskt megasvärd.
Is mighty boring is what it is.
We are army of them dead mit peg legs, ponnyhår och en motorsåg till arm.
Svärdet i stenen (cementerat fast).
Prepare for glorious death.
Jag blir generad för din skull.
Världen: Nooo do not see me now!

Låt dig bli överraskad med en hård tårta i fejset ibland, för min skull. 
Tänk inte att du vet något om saker.
Böj dig framåt så ska jag och Unicef ha lite skoj med dig ett slag.
/Gatuflickan

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.