tisdag 31 maj 2011

Emo

Varje dag är en ny kris.

Så blir ditt kärleksliv i juni:
(skogaholmslimpa viftar på svansen)
Som maj fast värre.

Men Å, Ä och Ö.
Är mina vänner.
Ät bajs Martin SSempa, och inte mina vänner.

Insmorda i rabarberkräm till tidernas ände, tack.

Talang istället för kulturbidrag? 
Man ska stå där med tiggarhatten framför Bert Karlsson the oppressor och sälja sin skit till ointresserade. Högstbjudande.
Medan Reinfeldt Von Anka simmar runt i sitt kassavalv.
Grät nästan lite över det där idag,och annat... De tre P:na: Pengar, Pojkar o Pramtid (nästanpramtidsgråt är den värsta nästangråten). Tills naturjäveln blev så schön att man glömde det onda. 
På ängsjävel med häst, hund och gräs långt bort från telefon och dator. Som för hundra år sedan som på teve igår, jag är nog inte helt anpassad till den här tiden?
Där alla tjejorna faller för killen som sitter hemma och skriver poesi.
Fast det gjorde väl även de gamla Grekiskorna. För hundra år sedan.
Även jag! Haha hej kom och hjälp mig, jag skrattar. Eller kan ingen bara döda mig.
Alla gillar samma.
Och jag gillar samma som fan!
Därför kommer jag alltid vara fail snail för jag orkar inte tävla. Med alla som vill ha samma.

Vi är en generation av själlösa fnasiga läppar fulla med fillers oförmögna att känna eller förmedla kärlek?
Eller?
Jo vissa.
Allt vi tar i går sönder.
(läs inte du)
Och någon ba: hoppa hej kasta dig ut into the unknown! 
Och man gör det! Man tamejfan gör det (läs jag).
Undvik åldersfetma. Hoppa. Undvik folk. Hoppa långkorv.
Flytta på dig jag vill andas typ.
Hoppa tjockmatta utan skyddsnät.
Sluta hör av dig dörrarna stängs osv.

Det bruna sexet.
I munnen.
En ny era med svartmagi clownskola Kajaso.
 Ska adoptera en clown från varje världsdel och skratta ihjäl mig.

Fast jag har kommit på vad jag ska göra i pramtiden, ska bli gråterska. 
Och en avlyssnad konversation på bussen idag:
Han: Tänkte att vi skulle sluta prata du o jag, det är inte kul längre. Vi kan spela på hästar istället. 

Hon: Kärleken är fantastisk, synd att du inte kan uppskatta det.
Han: Sånt man får leva me. Kan inte uppskatta allt här i världen...

ALLTSÅ:
Talang.
Beware of the oppressor. He is very oppressive.

Löv:
Det du inte är rädd om mister du.
Som en lösögonfrans i vinden.

Och en favvis:
När han killen i filmen blir förvandlad till drake och ligger och gråter stora rullande draktårar och musen tröstar med att säga:  Extraordinary things happen to extraordinary people.

Skitfilm, men det kan ju inte draken hjälpa.
Musen tröstar.

Nothing happens i alla fall to people who does nothing. 
Nutting.
Så man paddlar vidare.
De vises sten. I huvudet på en.

/Apan som liknar dig

1 kommentar:

  1. BILLIGA sexleksaker intimleksaker.com
    Köpt Kamagra från www.intimleksaker.com
    intimleksaker.se och sextoyonlinestore.com
    Herbal Medicine www.naturalpharmacy.eu
    Bärselar www.bärselar.se
    Bärsjalar www.barnartiklar.eu

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.